Beste lezers,
Zie hier, mijn eerste vraag op dit forum. Ik heb al ontzettend veel aan jullie kennis gehad door mee te lezen, maar er is iets wat ik maar niet gedaan krijg:
Voor mijn bedrijf ontwikkelen we een spreadsheet waar onze (internationale) medewerkers hun betalingen in moeten verwerken. In kolom D maken ze een keuze hoe de bon betaald is, bij kolom E wat hetgeen is dat er betaald is. We zitten alleen met het volgende: voor de Oostenrijke belastingdienst moeten we alles dat door 'kantoor' betaald is, splitsen van de rest. Dus ik wil elke rubriek ook kunnen splitsen, op basis hoe dit betaald is.
Dus stel: mijn werknemer kiest in kolom D voor 'kantoor', en in kolom E voor 'Food', dan moet deze gesplitst worden bij H89. Dit geldt voor elke rubriek. En dan moet de formule wel D10: D59, E10:E59 en G10:G59 helemaal meepakken..
Ik hoop dat ik het zo duidelijk uitleg, zo niet, dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt!
Bekijk bijlage Admin.xlsx
Zie hier, mijn eerste vraag op dit forum. Ik heb al ontzettend veel aan jullie kennis gehad door mee te lezen, maar er is iets wat ik maar niet gedaan krijg:
Voor mijn bedrijf ontwikkelen we een spreadsheet waar onze (internationale) medewerkers hun betalingen in moeten verwerken. In kolom D maken ze een keuze hoe de bon betaald is, bij kolom E wat hetgeen is dat er betaald is. We zitten alleen met het volgende: voor de Oostenrijke belastingdienst moeten we alles dat door 'kantoor' betaald is, splitsen van de rest. Dus ik wil elke rubriek ook kunnen splitsen, op basis hoe dit betaald is.
Dus stel: mijn werknemer kiest in kolom D voor 'kantoor', en in kolom E voor 'Food', dan moet deze gesplitst worden bij H89. Dit geldt voor elke rubriek. En dan moet de formule wel D10: D59, E10:E59 en G10:G59 helemaal meepakken..
Ik hoop dat ik het zo duidelijk uitleg, zo niet, dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt!
Bekijk bijlage Admin.xlsx
Laatst bewerkt: