• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Meerdere tabbladen met cijfers en tekst in een ander overzicht tabblad krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ni3ls

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2012
Hallo,

Ik wil graag een overzicht maken van wat voor motoren er staan en ik heb nu op tabblad de merken en gegevens
Maar nu wil ik een overzichts tabblad maken die automatich mee update als ik in ander tabblad wat verander
zodat ik gemakkelijk kan zien wat er allemaal is.
Nou heb ik al paar dingen geprobeerd maar ben geen wonder met excel helaas en ik krijg telkens alle tekst niet mee alleen de cijfers
Ik heb er voor de zekerheid een voorbeeldje bij gedaan zodat jullie iets beter begrijpen wat ik bedoel

Bekijk bijlage Motoren.xlsx

Alvast heel erg bedankt :rolleyes::rolleyes:

Gooi tabbladen van de merken weg en werk alleen met tabblad Alles. Verwijder de tussenkopjes en formatteer de gegevens als tabel (opmaken als tabel). Je kan nu eenvoudig filteren.

Een methode middels de "camera"-optie

Of anders alles in 1 tabel

Bijlagen

Draai het verhaal om
Maak eeen tabel met alle motoren en via een draaitabel kun je de data van 1 merk er uit filtreren

Bijlagen

Draai het verhaal om
Maak eeen tabel met alle motoren en via een draaitabel kun je de data van 1 merk er uit filtreren

dankjewel deze werkte voor mij het beste top!! scheelt weer een hoop avonde tijd :o

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan