meerdere tabbladen openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

khk464

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2003
Hoi,
Als ik een link wil openen, vb een bericht van help-mij dat er een reactie is op een onderwerp, en mijn browser, IE8, staat al open op een site, dan word het bericht weergegeven op datzelfde tabblad.
Voorheen werd er een nieuw tabblad geopend, nu niet meer en dat is heel vervelend.

Ik zou dus willen dat er een nieuw tabblad opengaat, en mijn vorige open blijft.

Ik ben wel pas overgeschakeld op outlook-express.

Als je een nieuw tabblad wilt openen voor een koppeling op een webpagina, houd je Ctrl ingedrukt terwijl je op de koppeling klikt. Je kunt ook met de rechtermuisknop op de koppeling klikken en Openen in nieuw tabblad kiezen.

Spijtig werkt dat niet.
Zelfs met de shift-toets voor een nieuw venster gaat niet.

En rechts krijg ik enkel de mogelijkheid om te kopiëren, doel opslaan als, alles selecteren en toevoegen aan favorieten.

Heel raar.
Ik ben wel outlook express niet gewoon, zou daar de fout liggen?

Sorry, maar mijn bericht sloeg op het openen van een pagina met IE actief, niet terwijl OE actief was. Ik heb je vraag verkeerd gelezen / begrepen.

Ja, zoals ik schreef staat IE8 open.

nu heb ik geprobeerd met verschillende tabbladen open en toch veranderd hij het eerste tabblad.

Ja, het is een moeilijke uitleg. :D:D

Nog eens proberen:

Ik open IE. Ik ga naar een site ben daar iets aan het opzoeken.
Ondertussen komt er een reactie van vb help-mij binnen in oulook express, met een link naar deze topic.
Als ik IE openlaat met dus 1 tabblad open, en ik klik op de link in OutlookExpress dan wordt help-mij geopend op het eerste tabblad en is de site waar ik bezig was weg.

Vroeger werdt er automatisch een tweede tabblad geopend voor help-mij en kon ik daarna verder werken op het eerste tabblad met opzoeken.

Ik hoop dat ik nu duidelijk ben.:o:o

Nee, je was al glashelder, ik raakte even van slag omdat ik je vraag verkeerd had gelezen, mijn fout dus.
Het antwoord weet ik helaas (nog) niet.

Het probleem heeft volgens mij te maken met het feit dat IE8 nu met die groepen favorieten werkt.
Site's die in eenzelfde favorietenmap zijn opgelagen opend hij in hetzelfde tabblad. Dan was IE7 makkelijker.
Heb ik daar alleen last van?

Hoe het in een nieuw tab moet weet ik niet, wel in een nieuw venster:

Ga naar de verkenner toe (start ; uitvoeren ; type explorer; daarna enter)
Ga naar het menu extra ; mapopties
Ga naar het tabblad Bestandstypen
Zoek het bestandstype (GEEN) - URL:HyperText Transfer Protocol op
klik op de knop Geavanceerd
selecteer open en klik op Bewerken
Zet het vinkje bij DDE gebruiken uit
Druk meerdere keren op OK om de schermen te sluiten en sluit ook Internet explorer af

Nu horen alle links vanuit OE in een nieuw venster te openen.

Dat heb ik ook al geprobeerd, maar dat werkt ook niet.
Als ik bericht krijg van sites die in mijn "favorieten" van IE8 in dezelfde map staan, openen ze nog steeds op hetzelfde tabblad.

Vb: Ik heb in "favorieten" een map aangemaakt met de naam campers. Daar zitten verschillende forums in vb, campersite, camperchat en nog enkele. Als ik nu een bericht krijg in OE van een reactie in een topic op camperchat dan klik ik op de link en IE opend met het topic. Als ik nog een bericht krijg in OE dat er een nieuw bericht is van campersite en ik klik dan op die link, dan opend campersite in hetzelfde tabblad als camperchat, en de sessie met camperchat is weg.

Laatst bewerkt:
Nog steeds geen oplossing.
Met de oplossing van troedeboer gaat er een nieuw venster open als ik op een link van een site klik, maar nog steeds niet als het forums betreft die in IE in eenzelfde map staan. Dit zou toch ergens moeten kunnen aangegeven worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan