• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

meerdere tabbladen voorraadlocaties vullen( bijhouden) uit 1 bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

omesars

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
Berichten
14
hallo ,
ik ben op zoek naar de formule om in meerder tabbladen (oplagplaatsen) gegevens over te nemen uit 1 algemeen betand ( binnenkomst aan de hand van de in de algemene tabblad geplaatste code letter om gegevens per locatie te kunnen inzien waarbij de rest van de gegevens worden overgenomen uit het eerste bestand bijlage bijgesloten

wie kan mij hierbij helpen

mvg jurgenBekijk bijlage voorraad.xlsx
 
dank je voor je reactie
ik weet dat ik kan filteren maar wil het eerste tabblad blijven gebruiken ; bedoel ermee dat ik in de andere tabbladden waarden wil hebben staan en dat ik in het eerste tabblad de gegevens man verwijderen om deze per week te kunnen bijhouden zodat deze lijst niet ellelang wordt maar in de tabbladen mag dit wel zodat ik de gegevens per opslag kan bliven bekijken vandaar . ook wil ik de moglijkheid hebben om de voorraad per opslag bij te houden en vanfdaaruit te verplaatsen naar 1 nieuw bestand vandaar mijn vraag met het verwijzen/verticaal zoeken de hulp

gr jurgen
 
jurgen,als je dat met een formule doet, en je veranderd iets in je "binnenkomst vertrek" blad,
wordt alles in de opslag_bladen direct aangepast. dus alles van de week daarvoor ben je kwijt.
met een macrootje kun je alles naar een blad "binnenkomst vertrek totaal" kopiëren .
of naar alle opslag_bladen. dan verdwijnt het niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan