Meerdere tablets bedienen met één tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

alleduivenopdedam

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jul 2012
Berichten
3
Is het mogelijk om met één tablet twee of meerdere tablets aan te sturen. De bedoeling is dat de andere tablets exact hetzelfde doen.

Voorbeeld:
Als er in de browserbalk van de hoofdtablet google.nl getypt wordt, dan moeten de andere tablets dat ook doen.
 
Nog nooit van gehoord.. denk ook niet dat je met een tablet meerdere tablets kan bedienen (zou ook niet het nut hiervan in zien)
Misschien kan je wel met een tablet een tablet besturen maar alsnog lijkt het me niet handig
Toch nog even nieuwsgierig, wat is je idee hierachter als ik vragen mag?
 
En is het mogelijk om hetzelfde te doen met meerdere laptops die op windows draaien? Dus met één muis en toetsenbord, maar geen synergy software waarbij de cursor overspringt van de ene naar het andere systeem/scherm.
 
Helaas is dat niet wat ik bedoel.

Ik zal het proberen uit te leggen met plaatjes. Hieronder staat een voorbeeld hoe het zou moeten zijn; Laptop #2 reageert op de muis- en toestsenbordhandelingen van de Hoofdlaptop.

Nu is het zo dat ik een aantal tijdrovende werkzaamheden constant moet herhalen op één laptop, maar als de muis en toetsenbord gekloond kan worden op meerdere laptops, hoef ik dat nog maar 1x te doen. Ik hoop dat ik het nu wat duidelijker heb uitgelegd.

Hoofdlaptop:
2pt84fn.jpg


Laptop #2:
2pt84fn.jpg
 
Oke ik denk dat ik je nu wel begrijp, maar helaas niet verder kan helpen..
Je wil 2 dezelfde handelingen tegelijk op 2 verschillende computers uitvoeren?

Ik kwam wel dit nog tegen

Youtube filmpje Input Directory

Dit bedoel je ook niet maar zo kan je wel 2 computers met 1 muis en keyboard bedienen...
Maar alleen als beelduitbreiding wat ik uit het filmpje opmaak.
Het is misschien niet wat je zoekt maar ik dacht ik post het toch even mee
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan