• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

meerdere tabs in formule plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is nu op dit moment het bestand, ik heb de vlaggetjes er uit gehaald om hem te verkleinen.
Bijna van alle bladen een tabel gemaakt.
Je moet maar kijken of er nog wat veranderd moet worden.
Als het helemaal naar het zin is dan kan ik de vlaggen er weer bij zetten.

Dank u wel Jverkerk voor uw werk het is hemaal top nu dankzij uw hulp er is nog een ding die ik wil maar ga het even zelf proberen te doen, je hoort het wel als het niet lukt wat kan he lol . alvast mijn dank voor alles .groetjes Domi

De ingewikkelde formules zijn allemaal van @JEC. .
Daar kan ik niet uitkomen.
Als er nog wat is dan horen wij het wel.

Ook aan JEC van harte bedankt dan wel maar heb nog eens goed bekeken kan het zijn dat er in tab 2025 tot 2027 teveel voorwaardelijke opmaaks in staan , is maar een vraag he in tab 2024 staan er 13 in de andere 27 stuks . En supêr gedaan wat de divies betreft ben ik heel gelukkig mee kan ik nu de S kolom verbergen zodat ze niet meer te zien is en niet meer hoef in te vullen. wat je met het tabblad landen bedoelt snap ik nog nie zo goed .Maar ja als het maar werkt he lol ik snap al zoveel niet eindelijk.

Ik denk dat er zoveel voorwaardelijke opmaak in zit dat je soms geen eens meer weet waarom het erin zit.
Ik persoonlijk vind het een soort van kleurboek, haal alle overbodige kleuren weg dan is het veel overzichtelijker.
Maar dat is mijn mening.

Ja het geeft wel meer inzicht wat er is geburd en wat niet.
Maar goed is maar om te weten of die er wel inhoorden of niet en of jij ze had bij gezet in de tabs 2025 tot 2027 maar ik haal ze er wel uit .groetjes

Ik heb aan de VO niet veel gedaan, het is een kopie maken en het jaar veranderen om een nieuw jaar te maken.
Soms veranderd er iets door dat een bepaalde voorwaarde omhoog of omlaag moet.
Dat moet je maar aanpassen door de VO te kopiëren en te plakken van het blad zoals je het wenst.

Komt goed geen probleem , even een voorbeeld getoond aan een vriend en die zei dat het top was enkel ontbreekt nog volgens hem het aantal landen die je hebt gewerkt per continent dus das nog een klus denk ik maar eerst even aanmaken wat ik bedoel en even zo verder doen nog een bezigheid dus dan is het plaatsje wel compleet , en zo kunnen we bezig blijven .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan