Meerdere tv-zenders ontvangen op PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuks6

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2008
Hallo,

Ik heb een Conceptronic USB 2.0 Digital TV Receiver (Typenummer: CTVDIGUSB2) hier liggen en uitgeprobeerd. Na een vlekkeloos installatieproces en het scannen voor TV-zenders had ik al heel snel beeld en geluid.
Ik kan echter alleen kijken naar Nederland- 1, 2 en 3. Nickelodeon, Comedy Central e.d. zijn 'gesloten' (afgebeeld als hangslot). Ik heb beneden en boven digitenne van KPN en kan daarmee deze zenders (en andere) wel ontvangen.
Hoe krijg ik die ook op mijn PC?

Alvast hartelijk bedankt en fijne feestdagen,

Tom

Edit: het pakket bestaat uit drie delen: een afstandsbediening, een antenne voorzien van magnetisch voetje en een overzetstuk van USB naar de (tulp?)-plug van de antenne.

Laatst bewerkt:
Nee, dit apparaat is beperkt tot de z.g. "Free to Air" kanalen. Je hebt in Nederland een abonnement met een smartcard nodig (maar dit ding heeft geen smartcardlezer)... Nederland is het enige land waar je voor de ontvangst van digitale TV moet betalen. In de landen om ons heen zul je veel meer zenders (gewoon gratis) kunnen ontvangen. Van dit apparaat zul je dus wel plezier kunnen hebben als je in het buitenland op vakantie gaat.

Oké, jammer. Dan houdt het wat mij betreft op want ik ga nauwelijks op vakantie en als ik op vakantie ga, neem ik mijn desktop niet mee ;-) Bedankt voor het spoedige antwoord!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan