Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet akkoord ... ik heb 3 mailboxen bij skynet, en die staan er alle 3 in en kunnen alle 3 verzenden en ontvangen ... je moet natuurlijk wel 3 verschillende mailaccounts hebben ... met bijhorende log-ins en paswoorden.Geplaatst door Vecom
Hetzij .....
Met beperkingen, want alleen met de 'hoofdaccount' (zeg maar de account waarmee je verbinding maakt met www) kan je ook berichten verzenden ....
Met de andere kan je alleen berichten ontvangen.
nu begrijp ik wat je bedoelt ... versturen van verschillende providers ( relaying ). Dat wordt idd door de providers niet toegestaan bij mijn weten ... de 3 accounts die ik in outlook heb zijn alle 3 skynet, daarom geeft dit geen probleem.Geplaatst door Vecom
Hoi,
Daar ben ik dan wel beniewd naar De Jean....
Ik heb een internetverbinding via Chello.
Met mijn mail-account onder Chello kan ik berichten verzenden in Outlook.
Ik heb een mail-account bij HCC, en ook deze is als tweede account (uiteraard met password) ingevoerd in Outlook.
Het ontvangen van mail op dit account, geen enkel probleem. Maar als ik een mailtje wil beantwoorden krijg ik de melding dat dat niet kan.
Als ik dergelijke mailtjes, binnengekomen via HCC wil beantwoorden, moet ik gebruik maken van mijn 'klassieke' (modem) inbelverbinding onder de accountgegevens van HCC.
Wellicht is het wel mogelijk om mailtjes via HCC te beantwoorden. Dan verneem ik dat graag, maar voorlopig houd ik het erop dat dat niet kan!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.