• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

meerdere userforms

Status
Niet open voor verdere reacties.

mataio

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2006
"probleem"stelling:

mijn excel opent met userform1, soort van inleiding op m'n rekenprogramma
op userform1 staat er een knop die userform2 doet verschijnen (het eigenlijke rekenprogramma) en userform1 verbergt
op userform2 staat er dan weer een knop waarmee je naar userform1 kan gaan en een knop om de macro te sluiten

maar als ik vanuit userform2 terug wil keren naar userform1 krijg ik een melding dat deze reeds is geladen en geen 2de keer zichtbaar kan worden...

iemand een idee? 'k doe vast iets mis...

mataio

Om weer terug te keren naar Userform1 moet je Userform1.Show gebruiken, hij is tenslotte al geladen.

huijb zei:
Om weer terug te keren naar Userform1 moet je Userform1.Show gebruiken, hij is tenslotte al geladen.

en dat blijkt dus niet te werken :confused:

heb zelf nog wat zitte zoeken
wat wel werkt is userform2.hide ipv userform1.show

raar :confused:

Dat ligt er volgens mij maar aan hoe je van UF1 naar UF2 gaat en wat je dan doet met UF1. Snap je, als je UF1 niet hide of unload klopt het wel dat je UF1 weer krijgt te zien met UF2.hide.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan