Meerdere users in XP: wel of niet doen?

Meerdere users in Xp: doen of niet?

  • Ik heb geen problemen met meerdere users

    Stemmen: 4 40,0%
  • Ik kan er heel goed mee leven, maar leuk is anders

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik gebruik maar 1 user en heb geen problemen

    Stemmen: 6 60,0%
  • Ik heb een andere oplossing (zie antwoord)

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik heb veel problemen en raad het gebruik af

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
Status
Niet open voor verdere reacties.

JWeetje

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2002
Berichten
177
Naar aanleiding van verschillende problemen wil ik eens pollen wat jullie van meerdere gebruikers in XP vinden.

Men, collega's etc., heeft problemen hiermee.
Software moet vaak meervoudig geinstalleerd worden.
Nieuwe software vraagt lang niet altijd voor welke user het is.
Omslachtig, via verkenner, start menu aanpassen zodat andere users er wel of niet bij kunnen.
Printers die niet goed werken bij switchen van user.

Veel ouders dachten met XP (home versie praat ik over) nu eindelijk veilig de kids achter de pc te laten.
Maar dat valt nog al tegen.

Wat is jullie ervaring, en wat zijn jullie tips?
 
Beetje een onzin poll :rolleyes:

Ik gebruik meerdere accounts en heb geen problemen met software of wat dan ook. Hooguit met het invullen van registratie nummers van programma's bij elk account.
 
Ik heb maar één gebruiker aangemaakt, dus kan niet uit ervaring spreken, maar ik lees wel erg veel problemen met het gebruik van meerdere users.
Of dat aan de M$ of aan de gebruikers ligt, zal ik dus maar in het midden laten.

Groetjes,

Pieter
 
als je met 5 gebruikers (oid) op 1 pc wilt...dan zou ik het je wel aanraden, om aparte accounts te nemen...
maar ach...op de host pc een tijdje 4 accounts...gewoon alles bij administrator geinstalleerd...geen problemen mee :thumb:
 
Gefeliciteerd

Leuk dat je geen problemen hebt. Echter er zijn er genoeg die het wel hebben. En die hoop ik met deze vraag te helpen.
Helpmij heeft op 1 na al mijn problemen beantwoord en ik heb veel tips gekregen.
Vandaar dat ik het zo doe. Hebben anderen ook iets aan.
Daar komt bij dat zelfs in de nieuwsbrief van hetnet melding gemaakt wordt van dit "probleem".

In ieder geval bedankt voor je reactie. Nu de rest nog.
 
Kwestie van leren waar je op moet letten. Ik werk onder een account met beperkte rechten i.v.m. veiligheids issues, weinig problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan