MarkVrenken
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 jun 2011
Hallo allen,
Ik zit ook met een probleem. Ik heb namelijk een projectentabel waar ik Projecten in opsla. Deze projecten zijn gelinked aan een 2e tabel waar ik een projectsoort in op sla
een project kan meerdere projectsoorten bevatten en dit doe ik door 4 dropdownlists aangezien 4 het maximum aantal projectsoorten is. nu is het resultaat van dit als ik mijn query uitvoer dat ik een list krijg met
project 1 | projectsoort 1
project 1 | projectsoort 2
project 1 | projectsoort 3
project 1 | projectsoort 4
project 2 | projectsoort 1
project 2 | projectsoort 2
project 2 | projectsoort 3
project 2 | projectsoort 4
etc
Ik wil graag dat mijn query de volgende output geeft:
Project 1 | projectsoort 1, projectsoort 2 , projectsoort 3, projectsoort 4
Project 2 | projectsoort 1, projectsoort 2 , projectsoort 3, projectsoort 4
is dit mogelijk in access 2003?? tot nu toe lukt dit me alleen met een draaitabel.
dit vind ik minder mooi en geeft me voor zover ik weet niet de mogelijkheid om de gegevens verder te gebruiken in mijn formulier. ik hoop dat iemand weet hoe ik dit kan oplossen!
alvast bedankt
mvg Mark
Ik zit ook met een probleem. Ik heb namelijk een projectentabel waar ik Projecten in opsla. Deze projecten zijn gelinked aan een 2e tabel waar ik een projectsoort in op sla
een project kan meerdere projectsoorten bevatten en dit doe ik door 4 dropdownlists aangezien 4 het maximum aantal projectsoorten is. nu is het resultaat van dit als ik mijn query uitvoer dat ik een list krijg met
project 1 | projectsoort 1
project 1 | projectsoort 2
project 1 | projectsoort 3
project 1 | projectsoort 4
project 2 | projectsoort 1
project 2 | projectsoort 2
project 2 | projectsoort 3
project 2 | projectsoort 4
etc
Ik wil graag dat mijn query de volgende output geeft:
Project 1 | projectsoort 1, projectsoort 2 , projectsoort 3, projectsoort 4
Project 2 | projectsoort 1, projectsoort 2 , projectsoort 3, projectsoort 4
is dit mogelijk in access 2003?? tot nu toe lukt dit me alleen met een draaitabel.
dit vind ik minder mooi en geeft me voor zover ik weet niet de mogelijkheid om de gegevens verder te gebruiken in mijn formulier. ik hoop dat iemand weet hoe ik dit kan oplossen!
alvast bedankt
mvg Mark