Henk Varossieau
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 jul 2007
Beste mensen,
Ik ben redelijk handing in Word en Excel. Toch zie ik mij nu geplaatst voor een probleem waarvoor ik nog geen bevredigende oplossing gelezen heb op dit Forum:
Mijn probleem:
Ik heb een Excel lijst van relaties met +/- 3500 regels.
Elke relatie heeft 0, 1 of meerdere contactpersonen.
Elke contactpersoon heeft een eigen regel in het bestand.
Dus een relatie (met relatienummer) kan meerdere keren voorkomen met verschillende contactpersonen
Nu wil ik elke relatie 1 brief sturen met daarin, onder andere, de mogelijke contactpersonen opgesomd. (ook geslacht, voorletters, tussenvoegsel, tel. fax, email, etc)
Het is dus niet zo dat ik de contactpersonen van een relatie op 1 regel kan krijgen.
Kan er iemand een merge voorstel in Word doen?
Ik ben zeer benieuwd naar de oplossing, want het zal een heleboel tijd schelen.
Ik ben redelijk handing in Word en Excel. Toch zie ik mij nu geplaatst voor een probleem waarvoor ik nog geen bevredigende oplossing gelezen heb op dit Forum:
Mijn probleem:
Ik heb een Excel lijst van relaties met +/- 3500 regels.
Elke relatie heeft 0, 1 of meerdere contactpersonen.
Elke contactpersoon heeft een eigen regel in het bestand.
Dus een relatie (met relatienummer) kan meerdere keren voorkomen met verschillende contactpersonen
Nu wil ik elke relatie 1 brief sturen met daarin, onder andere, de mogelijke contactpersonen opgesomd. (ook geslacht, voorletters, tussenvoegsel, tel. fax, email, etc)
Het is dus niet zo dat ik de contactpersonen van een relatie op 1 regel kan krijgen.
Kan er iemand een merge voorstel in Word doen?
Ik ben zeer benieuwd naar de oplossing, want het zal een heleboel tijd schelen.
Laatst bewerkt: