Meerdere vellen papier afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

vandenakker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mei 2013
Berichten
3
Voor onze vereniging ben ik op zoek naar een printer waarmee ik in 1 print meerdere vellen kan printen.
Net zoals je vroeger had bij een carbon papier bonnenboekje.
Je schrijft op het ene vel en het wordt ook afgedrukt op het vel eronder.
Iemand enig idee of een dergelijk papier/printer bestaat en waar je die kan kopen?
Alvast bedankt!
 
@vandenakker,

Dan moet je toch terugvallen op de al oude matrixprinter. Deze kan de doordrukken maken als je daarvoor het geschikte papier gebruikt waarmee je tot max. 5 doordrukken kunt gaan. Met een Laser- of inktjet gaat dit niet lukken, dan moet je het document gewoon meerdere malen afdrukken.
 
Waarom zou je dat dan willen? Je kan hetzelfde toch x keer afdrukken?

Ron
 
@tTDis: thanks voor de tip! Een matrix printer is volgens mij een goede optie. Zien er allemaal wel ouderwets uit en nog aardig aan de prijs. Nou nog uitzoeken welke...
@Ron: Ik weet het... Maar na lange vergaderingen kwam er toch echt uit dat sommige leden volgens de oude manier wilde blijven werken...
 
Die doordrukvellen via een Matrix hebben alleen zin als je bijv. transporteur bent. Je hebt dan 1 bundel papier. Als de klant tekent drukt dit door en kan dit niet mis gaan.

Voor de rest gebruikt niemand die dingen meer en worden er gewoon meerdere afdrukken gemaakt. De prijs is hoog omdat er nog maar een zeer kleine markt is voor deze printers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan