meerdere virusscanners

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldspeedy4

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2008
hallo iedereen,

kan ik meerdere virusscanners installeren zodat als ik een bestand heb ik het met meer dan 1 virusscanner kan controleren? Zo ja, hoe dan en welke gebruik ik dan nog het beste. Momenteel heb ik Avast!.

alvast bedankt

meerdere virusscanners op 1 pc geeft problemen
wat je wel kan doen op diverse online scanners 1 voor 1 scannen

Ja zeker, je kunt een bestand met meerdere virusscanners controleren maar je hoeft niet meerdere virusscanners de computer actief te laten beschermen. Dan installeer je de scanner, haal je het vinkje weg bij bescherming, klik je het icoontje op je desktop aan en scan je ermee. Dan kan je meerdere scanners gebruiken. Avast is een goede keuze voor "Bij Toegang Bescherming" omdat het de systeembronnen niet belast. Ik heb trouwens zelf wél meerdere scanners actief maar als ik het goed begrijp staat dit los van jou vraag. WinPatrol, Avira, ComodoBOClean, CounterSpy en Avast. Spybot heb ik de "system internals" ook laten bewaken maar die doet dat kennelijk niet meer en WinPatrol heeft deze taak overgenomen. Ik doe veel met mijn computer, draai XP Pro op P4 2,8 en 1,7 en heb nooit conflicten. Deze combinatie werkt dus echt wel en ik heb er al veel plezier van gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan