Meerdere virussen

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Goedenmorgen luitjes;) ,

K op normaal scanne op XP werktte niet ik dus op safe mode gescannt. Vond 18 virussen. Toen viel de modem weer uit dus dacht laat ik vanacht nog maar eens draaien en ja hoor had prijs, van 8 naar 33. Hierbij heeft hij zojuist 27 weggegooit/Delete en 6 die hij er niet afkreeg. Het gaat om de volgende virussen>

1:Trojan Horse Generic.ZFW
2:Trojan Horse Generic.ZFW (2keer ><)
3:Trojan Horse Downloader.Generic2.0(of het is een O)RQ
4:Trojan Horse Dealer.28.A
5:Trojan Horse Dealer.28.A
6:Trojan Horse Dealer.28.A

Files 1 t/m 6

1:C:/Documents and settings/Kevin/Local settings/Temporary internet files/Content IE5/KZBNM4TD/Ulead_Cool_3d_Production_Studio_v1.0.1_English[1].rar/install.exe

2:C:/Documents and settings/Kevin/Local settings/Temporary internet files/Content IE5/KZBNM4TD/Ulead_Cool_3d_Production_Studio_v1.0.1_English[1].rar

3:C:/Documents and settings/Kevin/Local settings/Temporary internet files/Content IE5/KZBNM4TD/Ulead_Cool_3d_Production_Studio_v1.0.1_English[1].rar/crack.exe

4:C:/WINDOWS/Temp/Win1ba.tmp.exe

5:C:/WINDOWS/Temp/Win1bb.tmp.exe

6:C:/WINDOWS/Temp/win1E5.tmp.exe

Ik krijg ze er gewoon weg niet uit :( die andere 27 virussen waren goewoon files, denk files die waren geinfecteerd.

Greetz GM ;)

Je temp map legen en ook je temp.internet files en dan weer scannen

Je temp map legen en ook je temp.internet files en dan weer scannen

Sorry Mario, en waar kan ik die precies vinden ? :eek: (pruts nooit met temp map:rolleyes: )
Mits beter in SAFE mode doen of maakt dat niet veel verschil ?

Laatst bewerkt:
C:\Documents and Settings\Jouw Naam\Local Settings\Temp

Map local settings is verborgen dus in mapopties aangeven dat verborgen mappen ook zichtbaar moeten zijn. Je kunt het in de normale modus doen maar ook in de veilige modus

Sorry van laatste antwoord, Ik krijg niet alle files uit temp dat gaat om deze 2 files "ladhide5.dll > perflib_perfdata_788" . kzal dalijk temp inet files ook verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan