• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Meerdere "Voorwaardelijke opmaken" over meerdere tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dlachmeijer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 dec 2019
Berichten
4
Beste Forumleden,

Ik heb, zowel hier op het forum als op internet, gezocht naar een oplossing voor het volgende Helaas zonder resultaat:

Dagelijks worden waardes (in dit geval namen) aangeleverd. In tabblad 1 komen namen te staan die op dubbele gecheckt moeten worden in hetzelfde kolom (dat is met voorwaardelijk opmaak te realiseren) en in tabblad 2 komen namen te staan waarbij de uitvoer niet heeft plaats kunnen vinden (en waarbij meer uitzoek werk voor nodig is).

Nu is het de bedoeling dat er een check uitgevoerd moet worden, buiten de losse voorwaardelijke opmaak op tabblad 1 in kolom A, die kijkt naar dubbele waarden in zowel tabblad 1 (kolom A) als in tabblad 2 (kolom A).

Voorwaardelijke opmaak voor Tabblad 1 geeft de standaard lichtrode opvulling weer, maar voor de tweede check zal dit een andere opmaak moeten worden zodat je kunt zien dat de dubbele waarde in tabblad 2 zit.

O=Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Daniel
 

Bijlagen

  • Voorbeeld_voorwaardelijke_opmaak_op_meerdere_tabbladen.xlsx
    47,4 KB · Weergaven: 24
Gebruik een formule voor de 2e opmaak. Voor uitwerking; zie bijlage...
 

Bijlagen

  • helpmij.xlsx
    55 KB · Weergaven: 42
Beste Conseclusie en JVeer,

Onwijs bedankt voor de reactie, dit is precies wat ik zoek!

Mvg,
Daniel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan