• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Meerdere vragen in draaitabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjorn89

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2011
Hoi,

Mijn vraag is als volgt:

In een excel sheet heb ik een aantal vragen waarop men een antwoord geeft in de vorm van een cijfer (1 t/m 6). De mensen die de antwoorden geven zijn onder te verdelen in 2groepen (1 en 2) Nu wil ik graag de antwoorden op de verschillende vragen onder elkaar uitgesplitst hebben in de 2 verschillende groepen. Hoe kan ik dit het makkelijkst doen door middel van een draaitabel?Bekijk bijlage Voorbeeldje.xlsBekijk bijlage Voorbeeldje.xls

Meerdere vragen aan de TS:

Wat zijn de criteria voor criteria1 en waar vind ik die terug in de totaal tabel?
Wat zijn de criteria voor criteria2 en waar vind ik die terug in de totaal tabel?
Waar haalt de totaal tabel zijn gegevens vandaan?

een voorbeeld bestand is een nabootsing* van een werkelijk bestand en geen knip en plak werk uit een origineel bestand waarbij "belangrijke" data wordt weggelaten.

Succes,

* veranderde data, gevoelige data veranderd, niet relevante data weggelaten

Hoi Björn. Ik zie dat je op het HAN zit. Dit is toch geen huiswerkopdracht hoop ik?
En zoals Thankyou al zegyt, geef een maar een voorbeeld met daarin de manier waarop je de data hebt verzameld.

Richard

Ik zit inderdaad op de HAN, maar deze vraag is niet voor een huiswerkopdracht, maar voor een scriptie. Een klasgenoot van mij krijgt dit namelijk niet voor elkaar en ik ook niet.

Hierbij het voorbeeldbestand: Bekijk bijlage voorbeeld(1).xls\

Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan