Meerdere vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Broertjuhhh

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2007
Halo beste mensen, het is bijna klaar maar ik heb nog een paar vraagjes, misschien weet julie raad.

Hoe kan je de inhoud van de titlebalk veranderen ?

Hoe krijg ik alleen Broertjuhhh.nl in de adresbalk ?

Hoe kan ik de inhoud van de statusbalk veranderen ?

Als ik in het dat bestand van het nieuwsboek bijv. de laatste regel naar 3 regels hoger verplaats, blijft hij bij het bekijken toch onderaan staan, hoe kan dat ?

Hoe kan ik mijn filmpjes(SWF) in een player scherpje krijgen of hoe krijg ik de bedienings knoppen er onder ?

Alvast bedankt, Broertjuhhh

Laatst bewerkt:
Hoe kan je de inhoud van de titlebalk veranderen ?
PHP:
echo "<title>$_GET['page']</title>";
Dit ipv de normale <title > zetten. Stel dat dit bestand pagina.php dan kun je dus pagina.php?page=Index%20van%20de%20site aanroepen en dan staat er in de title: Index van de pagina

Hoe krijg ik alleen Broertjuhhh.nl in de adresbalk ?
Werken met frames

Hoe kan ik de inhoud van de statusbalk veranderen ?
Hier staan wel wat voorbeelden (WERKEN NIET IN FF)

Als ik in het dat bestand van het nieuwsboek bijv. de laatste regel naar 3 regels hoger verplaats, blijft hij bij het bekijken toch onderaan staan, hoe kan dat ?
Dat komt waarschijnlijk doordat het nieuwssysteem om datum sorteert. Je zult de datum ook aan moeten passen.

Hoe is nu de inhoud van het bestand met nieuws?

Die andere vragen zijn al beantwoord door Tha Devil. Op de vraag over de Flash-filmpjes weet ik geen antwood.

Je kan door middel van deze webapplicatie software .flv filmpjes erin doen (voorbeeld)

Ik hoop dat je hiermee iets kan, en lees de site goed voordat je vragen stelt!

Succes:thumb:

1. ) Hallo beste mensen, als ik er zelf een filmje in zet zie ik geen bedienings knoppen.

Wat doe ik fout ?

2. ) Hoe krijg ik een link naar mijn site in/aan mijn signature ?

Laatst bewerkt:
PHP:
echo "<title>$_GET['page']</title>";
Dit ipv de normale <title > zetten. Stel dat dit bestand pagina.php dan kun je dus pagina.php?page=Index%20van%20de%20site aanroepen en dan staat er in de title: Index van de pagina

Werken met frames

Hier staan wel wat voorbeelden (WERKEN NIET IN FF)

Het is gelukt om de titlebalk aan te passen, bedankt en groet Broertjuhhh !

Hoe is nu de inhoud van het bestand met nieuws?

Die andere vragen zijn al beantwoord door Tha Devil. Op de vraag over de Flash-filmpjes weet ik geen antwood.

Ik heb ook de datum aangepast maar het blijft het zelfde, het lijkt wel alsof er een hidden item instaat waar op hij sorteerd.

Enig idee ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan