Goedemorgen,
Ik heb een excel bestand gemaakt voor een renovatieproject waarin we in een hele wijk in elke woning een standaard aantal werkzaamheden verrichten, elke woning heeft een eigen werkblad, de totalen worden doorberekend in "totaal" werkbladen per blok achteraan.
Het komt erop neer dat ik een Excel bestand heb van 191 werkbladen waarin de huisnummers van de woningen handmatig links boven in de kop tekst gezet zijn (zit geen logische volgorde in), nu vraagt me baas of ik er nog even een pagina nummering onder wil zetten..
Als ik alle werkbladen selecteer en in de voettekst "Blad &[Pagina] van &[Pagina's]" zet, dan wordt de koptekst van alle werkbladen ook aangepast naar wat er in het geopende werkblad staat. Hoe wijzig ik de voettekst van alle werkbladen tegelijk zonder dat de koptekst wijzigt?
Hopelijk is hier een simpele oplossing voor zonder dat ik 191 voetteksten per stuk moet wijzigen :shocked:
mvg,
Nick
Ik heb een excel bestand gemaakt voor een renovatieproject waarin we in een hele wijk in elke woning een standaard aantal werkzaamheden verrichten, elke woning heeft een eigen werkblad, de totalen worden doorberekend in "totaal" werkbladen per blok achteraan.
Het komt erop neer dat ik een Excel bestand heb van 191 werkbladen waarin de huisnummers van de woningen handmatig links boven in de kop tekst gezet zijn (zit geen logische volgorde in), nu vraagt me baas of ik er nog even een pagina nummering onder wil zetten..
Als ik alle werkbladen selecteer en in de voettekst "Blad &[Pagina] van &[Pagina's]" zet, dan wordt de koptekst van alle werkbladen ook aangepast naar wat er in het geopende werkblad staat. Hoe wijzig ik de voettekst van alle werkbladen tegelijk zonder dat de koptekst wijzigt?
Hopelijk is hier een simpele oplossing voor zonder dat ik 191 voetteksten per stuk moet wijzigen :shocked:
mvg,
Nick