Meerdere Windows Movie Makers

Status
Niet open voor verdere reacties.

windig

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2005
Mij is gebleken dat Windows 3 verschillende Movie Makers heeft/of heeft gehad. Onze eerste laptop Acer 5735Z Windows Vista had 2 mogelijkheden *Movie Maker en Movie Maker Live. De eerste vond ik persoonlijk Prima door de vele effecten en heb er zeker 80 videoclips mee op You Tube geplaatst. Na Acer-problemen (als zovelen) werd Vista vervangen door Windows XP met weer een ander (waarschijnlijk de allereerste: paar effecten, zonder panning, kromming etc. Kon er niet veel mee. Windows Movie Maker Live werkt niet prettig. Nu kan het zijn dat de *eerste niet meer bestaat. Weet iemand welke dat was?

Nu hebben wij een nieuwe laptop Packard-Bell Windows 7 en 8 met alleen Movie Maker Live en dat is jammer.

Het help mij niet omdat ik niet kan zien welke wat is. Ik wil geen XP movie maker en ook niet Movie Maker live er moet er eentje zijn die standaard is geïnstalleerd op Vista maar welke dat is?

Dank voor het meedenken.

Ik denk dat die niet meer verkrijgbaar is omdat je nu Windows Movie Maker Live ook op Windows Vista kan downloaden.

Thanks Clippy

We hebben sinds een week een nieuw Leppie met windows 8: wat een catastrofe en zo'n spijt 'm gekocht te hebben maar ja, wat moet je? Veel te omvangrijk en onlogisch allemaal.

De versie waarom ik vroeg was de beste (voor mij dan) met veel effecten. Heb inmiddels over de 100 videoclips op You Tube mee geplaatst.
Zie mijn homepage http://fly.to/laurens.nl

Een gratis gelijkwaardige kan ik niet vinden.

Dank voor het meedenken

Hai Clippy,

Dank voor alle moeite. Heb me dan toch maar overgegeven aan Windows Movie Maker Live.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan