Meerdere word 2003 problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rensebrink

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Ik heb te maken met meerdere problemen op word 2003 en ik hoop dat iemand kan helepen ze op te lossen:)

probleem 1: Als ik een nieuw pagina begin door bv control enter dan komt er onder de tekst een streep en dan meteen de nieuwe pagina.

probleem 2: De pagina's beginnen helemaal bovenaan het blad en gaan door tot het eind, er blijft dus niet zo'n randje over.

probleem 3: als ik een tekst selecteer en dat wil verwijderen met backspace of gewoon door iets te typen blijft het gewoon staan.

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen:cool:

Probleem 1 en 2 zijn op te lossen door op de paginarand te gaan staan en wanneer je een dubbel pijltje ziet 1x te klikken.
Probleem 3 weet ik zo snel geen oplossing voor.

Deze pijltjes krijg ik dus niet te zien, Dit had ik al meerder keren geprobeerd

Lijkt wel met die nietwerkende backspace te maken te hebben dan.
Als je via extra naar opties gaat en dan tabblad bewerken, staat er dan een vinkje bij selectie overschrijven ?

Dankjewel!:D ben vaa me 3e probeem af. Alleen de 1e en 2e ben ik nog niet uit. Die pijltej is verticaal niet te mogelijk volgens mij

Verticale liniaal misschien in te stellen via extra, opties, tabblad weergave en dan onder opties voor afdrukweergave verticale liniaal aanvinken ?

witruimte tussen pagina's stond niet aangevinkt, alles is opgelost. Flow bedankt voor je hulp:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan