Meervoudig Programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

flippy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Hoi,

Ik ben op zoek naar een programma, waar ik mijn wachtwoorden kan opslaan (beveiligd, zodat niet iedereen ze kan opvragen), en waar ik tevens notities in kan opslaan. Ik heb al rondgeneusd op Google, maar tot nu toe heb ik nog geen bevredigend programma gevonden.

Is er iemand die mij kan helpen.

mvg, Flippy

Welkom op Helpmij.nl, flippy :) Was een van de twee genoemde opties voldoende voor je vraag?

Dit waren geen oplossingen, maar ik wil de vraag als opgelost aangeven, alleen weet ik niet waar ik dit kan doen.

Moet je ook weer een programma hebben om dit ww te bewaren :) :)
Is het zo ook niet kwetsbaarder, als men tenslotte dit bestand op een of andere
manier bemachtigd dan wel kraakt liggen ineens veel meer gegevens voor het
oprapen....

Alternatief kan bijvoorbeeld ook zijn om in je Outlook of mail programma een mapje aan
te maken met alle inlog en ww mailtjes, dit werkt althans voor mij ook goed.

Beste Remy. Zou je alsjeblieft je even willen verdiepen in de gegeven antwoorden. In mijn voorbeeld stelde ik voor om Keepass te gebruiken. Dit is opensource en heeft een zware encryptie van de wachtwoorden lijst. Voor websites e.d. kan hij zelfs automatisch inloggen.

Je .pst file is absoluut niet goed genoeg beveiligd. Zelfs niet als je toevallig encryptie hebt aanstaan.

@Flippy. Kun je misschien ook toelichten waarom de aangedragen oplossingen niet afdoende zijn. Met wat meer info kunnen we meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan