• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Meervoudig verticaal zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco van duure

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2008
Hallo,

Ik ben al op verschillende forums aan het zoeken en proberen geweest met meervoudig verticaal zoeken, index formules, matrixformules. Maar ik kom er gewoonweg niet uit. :confused:

Het probleem: Een planningsschema waarin vaker eenzelfde codering kan voorkomen. Bijvoorbeeld D (Orderpicken Dagdienst). Vanuit deze planning wil ik een shiftlijst hebben die de ploegbazen kunnen printen per dag zodat ze makkelijk kunnen zien wie, waarvoor is ingepland. Echter met enkel verticaal zoeken krijg je enkel de eerste waarde. Dat gaat dus niet werken. :evil:

Wie kan mij helpen met bijgaand bestandje

Bijlagen

Geweldig Joske2000!!!

hier kan ik wel mee uit de voeten. Nog 1 vraag. Je kunt de code D ook "1/2D" tegenkomen. Hoe ga je om met meerdere mogelijkheden in deze formule. Moet wel zeggen, duurde wel even voordat ik ook maar even doorhad hoe de formule precies werkt.

Alvast bedankt.

Groet,
Marco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan