• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Meervoudig verticaal zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beerdopke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jan 2014
Berichten
3
Goedemiddag,
ik zoek een oplossing voor de fout die ik krijg bij het aanpassen van een formule die ik wil gebruiken voor meervoudig verticaal zoeken.
Ik ben nieuw op het forum en hoop dat ik de vraag op de juiste plek stel.

het is de bedoeling om verticaal te zoeken en per personeelsnummer de vakken achter elkaar horizontaal op 1 regel te plaatsen

alvast bedankt
Beerdopke
 

Bijlagen

  • Map1.xlsx
    11,5 KB · Weergaven: 62
Hoi,
Ik heb je vraag verplaatst van de member chat naar de excel sectie.
 
Beerdopke,

Kijk eens of je met dit voorbeeldje van onze vriend "Kees Oosterveld" uit de voeten kunt?
 

Bijlagen

  • multivertzoeken2.xlsx
    12,7 KB · Weergaven: 123
Nog niet gelukt

Hallo Ad,
Bedankt voor je reactie,
ik ben ermee aan de slag gegaan, maar blijf op hetzelfde punt steken; nl het onderdeel waar de functie kleinste staat geeft een foutmelding zodra gebruikt in een andere rij of kolom.
Dit keer heb ik het testbestand met formules toegevoegd, die waren de vorige keer verdwenen.
Ik hoor graag hoe ik verder kom, heb nl een bestand met plusminus 400 personeelsnummers waarbij ik deze toepassing nodig heb

alvast bedankt,
Beerdopke
 

Bijlagen

  • meervoudig zoeken hulp.xlsx
    21,7 KB · Weergaven: 60
Omdat het een matrix is afsluiter met Ctrl+shift+enter,en nadien verder doortrekken.
 
Het werkt!

Hallo Jean Paul,
Dat was het inderdaad, thx het werkt,
Super bedankt!
Beerdopke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan