GhostTyPoo
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 sep 2010
- Berichten
- 11
Hallo allemaal!
ik ben nieuw maar heb inmiddels al wel flink veel geleerd van hier, toch is het echter tijd voor het stellen van een vraag.
ik ben op het moment bezig met een excel programma voor het uitrekenen van tarieven aan de hand van opties.
nu lukken de hoofd onderdelen aardig, formulieren die berekeningen aansturen etc.
Echter benodig ik nu een keuzelijst waar meerdere keuzes in gemaakt kunnen worden. Dit lukt ook nog aardig alleen krijg ik niet de resultaten die ik wil. nu begrijp ik dat de data uit een dergelijk formulier via een VBA script opgeroepen moeten worden maar ik heb echt geen idee hoe precies.
ik heb een voorbeeldje bijgevoegd ter indicatie van mijn plan.
Bekijk bijlage voorbeeld.xls
ik ben nieuw maar heb inmiddels al wel flink veel geleerd van hier, toch is het echter tijd voor het stellen van een vraag.
ik ben op het moment bezig met een excel programma voor het uitrekenen van tarieven aan de hand van opties.
nu lukken de hoofd onderdelen aardig, formulieren die berekeningen aansturen etc.
Echter benodig ik nu een keuzelijst waar meerdere keuzes in gemaakt kunnen worden. Dit lukt ook nog aardig alleen krijg ik niet de resultaten die ik wil. nu begrijp ik dat de data uit een dergelijk formulier via een VBA script opgeroepen moeten worden maar ik heb echt geen idee hoe precies.
ik heb een voorbeeldje bijgevoegd ter indicatie van mijn plan.
Bekijk bijlage voorbeeld.xls