Meest efficiënte manier TF2 idlen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satangel

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2006
Ik heb een vrij deftige laptop en computer, en ik wil nu minimum 4 accounts van TF2 idlen. Dit op een zo efficiënt mogelijk wijze, want nu moet ik te veel klikken en te veel wachten om alles werkende te krijgen.

Hoe zouden jullie dit doen? Ik heb al Sandboxie de full version aangekocht maar het duurt me allemaal iets te lang momenteel. Ik ben zeker dat er effectievere manieren zijn om dit te doen, misschien met .bat files ofzo?

Mvg
:thumb:

Oké, heb al een methode gevonden, maar om mijn 6 accounts werkende te krijgen moet ik zkr 20 minuten wachten/klikken, wat niet evident is.
Wat ik nu doe is:

Sandboxie Control starten --> rechtermuisklikken op een sandboxie --> Windows Explorer openen --> naar D:\Games\Steam navigeren --> dubbelklikken op steam.exe --> inloggen met gegevens --> in steam op library klikken --> TF2 starten.

Daarna moet ik ong. 2 minuten wachten tot TF2 goed werkt, om dan het proces te herhalen bij een andere account.

Kan ik dit automatiseren op een of andere manier?

Heb nu al zelf wat commands gevonden, maar het werkt nog niet naar behoren.
Dit is mijn voorlopige .bat file.

@echo off
start C:\ProgramFiles\Sandboxie\SbieCtrl.exe /box:sandbox drees371 D:\Games\Steam\Steam.exe -silent -login USERNAME PASSWORD -applaunch 440 -textmode -nosound -noipx -novid -nopreload -nojoy -sw +map "cp_dustbowl"
ping -n 20 127.0.0.1>nul

Hij loopt vaak vast bij de eerste stap, of bij het starten van de /box .... Ik heb dit nog nooit gedaan dus weet niet echt wat er fout loopt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan