mega probleem, computer doet helemaal niks meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

shine

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 aug 2007
Berichten
3
hi, ik heb echt n mega probleem , oke ik zal uitlegge wat er is gebeurd:

ik heb ongeveer 2 dagen mijn computer aan laten staan, nu kijk ik net op mn monitor en is hij vast gelopen oke denk ik dat kan, ik druk dus op de aan/uit knop, gebeurd helemaal niks, paar x gedaan en gebeurd niks, nou toen heb ik de knop achter de computer van de stroom toevoer uit gezet, en toen ging hij dus uit, heb ik m ff laten wachten en toen weer aan gedaan, nu kwam er een zwart beeld met links in de bovenhoek een wit streepje, ik druk enter etc alles maar t lukt niet, wie weet wat ik moet doen of heeft een vermoeden wat er aan de hand is?? heeeeeel erg bedankt!

ik ben erachter gekomen dat hij ongeveer 8h and 36m geleden is gestopt, dus toen is hij vast gelopen maar heb het pas ongeveer n kwartiertje geleden ontdenkt..

please weet iemand het
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kun je nog in Veilige Modus opstarten (F8 toets)? Dan daarin Systeem Herstel doen. Werkt dat niet dan de vraag of je nog wel in de bios kunt komen. Dan boot volgorde aanpassen zodat cd-rom op first boot staat. Dan xp cd erin en kiezen voor de repair functie.
 
Kun je nog in Veilige Modus opstarten (F8 toets)? Dan daarin Systeem Herstel doen. Werkt dat niet dan de vraag of je nog wel in de bios kunt komen. Dan boot volgorde aanpassen zodat cd-rom op first boot staat. Dan xp cd erin en kiezen voor de repair functie.
als ik systeem herstel kies, verlies is dan al mijn bestanden? ik wil namelijk wel mijn bestanden behouden, dankjewel!
 
Nee hoor, bij een systeem herstel wordt de computer teruggebracht naar een vroeger tijd stip door middel van een herstel punt wat je computer heeft aangemaakt.

Je bestanden ben je alleen kwijt als je alles Herinstalleert.

Een tip voor 'volgende keer':
Maak partities aan. dan zet je bijvoorbeeld op C: windows XP en op D: al je bestanden. Als C: crashed, en je moet XP weer opnieuw installeren, blijven je bestanden op D: gewoon bestaan :thumbup: (zelfde geld voor vista natuurlijk of een ander OS :D)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan