meisjessoftware gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Coen111

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Mijn dochter wordt negen en nu zoek ik een leuk spel voor haar. Ze doet nu wat met Snake, Pinbal, een tekenprogramma, dat soort eenvoudig werk dus. Ik zoek eigenlijk een beetje leuke educatieve software, mijn zoon vond vroeger Redcat geweldig. Voor mijn dochter dacht ik aan iets als een ponykamp (Manege Tycoon?), Sims 2 misschien. Wie heeft een leuke tip?

Geplaatst door BANDIT123

@XP-PC Hoe bedoelt U ?

DAT JE LINK DE LAY-OUT VERBOUWD :8-0:

;);) Hahahaha. Wat ik wilde zeggen is dat jouw link door het forum automatisch ingekort is. Dat betekent nu dus dat je in je browser een horizontale scrollbalk hebt. Nog niet gezien?

Toen postte ik in het bericht na jou dus de link toen die wel goed was. Dan is de link korter en blijft de lay out intact.

Capiche? :thumb:

Geplaatst door XP_PC

DAT JE LINK DE LAY-OUT VERBOUWD :8-0:

;);) Hahahaha. Wat ik wilde zeggen is dat jouw link door het forum automatisch ingekort is. Dat betekent nu dus dat je in je browser een horizontale scrollbalk hebt. Nog niet gezien?

Toen postte ik in het bericht na jou dus de link toen die wel goed was. Dan is de link korter en blijft de lay out intact.

Capiche? :thumb:

Laten we de LOL er maar van in zien. Zoals in mijn hantekening is dit er 1 van

Wat is er : Je bent toch niet boos?

NEE HOOR antwoordt bedoel ik over me zelf

:thumb:

software voor kids

Hoi,
Ik ben leerkracht in het basis onderwijs en er is heel veel leuks online wat ook nog educatief is: www.3vo.nl
dit is van veilig verkeer nederland.
of www.rekenweb.nl (het woord zegt hetal!!
of www.schooltv.nl Dit is van nieuw uit de natuur
Verder kunt u nogh naar www.kinder.pagina.nl daar is een start pagina met div links naar leuke sites!

Ik wens u veel surf plezier

mijn zusjes zijn heleaal weg van sims 2!
1tje is 6 jaar
en de andere 9 jaar.
:eek: suc6 ermee:thumb: :eek: :thumb: :eek: :thumb: :eek:

Hoi,

als ik jouw was zouik iets proberen, als zoo/ rollercoaster tycoon.

Groet

Sjoerd

PS Voor aanschaffen zou ik dit eerst polsen, ik ken meisjes van die leeftijd en sommige vinden dit geweldig, maar andere ook helemaal niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan