melding 0x80244022

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolsnarf

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2004
als ik de windows update probeer te doen krijg ik deze melding en kan ik geen updates downloaden. Wie weet hoe ik dit op kan lossen?

Frans

Volgens mij is het gewoon te druk bij windows update, probeer het morgen, of probeer de updates een voor een te downloaden\installeren.

Geplaatst door Jozo
Volgens mij is het gewoon te druk bij windows update, probeer het morgen, of probeer de updates een voor een te downloaden\installeren.
Had ik ook... even gewacht was het weg...

nou, de melding is nu weg. Ik heb norton erafgegooid, want die was op de een of andere manier actief terwijl hij toch echt uit stond???????????????

Maar ja, ik kon eerst ook niet in beveiligde sites, zoals van de postbank, en dat is na de deinstalatie van norton verholpen. Maar als ik nu de windows update probeer te doen blijft ie hangen als ik de updates wil gaan downloaden(hij vind ze nu dus wel)?
Dus...als iemand hier iets op weet hoor ik t graag,

Frans

Precies. Doe het eens zonder de windowsupdate maar download ze ergens anders als execute bestand.

PS. Omdat je SP2 hebt neem ik aan dat je een legale kopie van Win XP hebt, of niet?

Sorry Kay, maar er zijn genoeg niet heel legale XP Pro incl SP2 CD's in omloop, hoor.
Dus dat zegt niet veel, maar ik heb begrepen dat het vanaf deze zomer wel problemen gaat geven om daar nieuwe update's voor te downloaden.
Alleen de noodzakelijke beveiligings-update's zouden altijd te downloaden moeten zijn.
Greetz,
Harry.

het is een legale versie, tenminste als er bij de computer een legale versie geleverd is. En ik denk niet dat de leverancier van de computer een illegale versie mee zal geven :)

Heb je al de raad van Jozo opgevolgd en de downloads een voor een geprobeerd ? Meestal lukt het dan wel, zeker bij een legale XP-versie.
Greetz,
Harry.

nog niet, maar ik zal t laten weten als t gelukt is (of niet)
kheb nu ff niet zoveel tijd, dus t kan nog wel ff duren

Geplaatst door Harry Snor
Sorry Kay, maar er zijn genoeg niet heel legale XP Pro incl SP2 CD's in omloop, hoor.
Dus dat zegt niet veel, maar ik heb begrepen dat het vanaf deze zomer wel problemen gaat geven om daar nieuwe update's voor te downloaden.
Dat klopt, maar met een illegale versie van SP2 is het nu al niet mogelijk om updates te downloaden.. dan slaatie vast of je krijgt een melding mbt tot je serial code.

mm na comp opieuw instaleren werkte het nog niet goed. Ik heb toen gezocht op internet en ergens iets gelezen over de power management uitzetten. Ik heb toen bij de usb poorten en de netwerkkaart het vinkje weggehaald (bij het uitzetten door de comp).

Lijkt me niet dat dit er iets mee te maken had, maar omdat internet af en toe uitviel ben ik daar naar gaan zoeken, heb ik deze oplossing gevonden en zowaar kon ik daarna de windows update doen.
Vreemd maar waar :) !!

Allemaal bedankt voor jullie hulp.

Frans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan