Melding afvalinkt bijna vol canon mpc190 na het plaatsen van nieuwe printkop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Poeske

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jul 2010
Hallo allemaal,

Mijn printer wilde niet meer printen, ik Canon gebeld, zij adviseerde mij een nieuwe printkop te bestellen. Deze is vandaag binnen gekomen, heb hem geplaatst en nu krijg ik de melding afvalinkt bijna vol. Weer gebeld met Canon, domme pech wordt er gezegt:evil:, ik kan hem laten repareren wat ook weer veel geld gaat kosten:mad:.

Ben niet zo heel handig:o en zag hier al het een en ander opstaan maar is niet van toepassing op mijn printer. Wie heeft er goede raad voor mij of weet hoe ik dit zelf kan oplossen? Heb al uitgebreidt gezocht op het i-net maar kan daar ook niks vinden over mijn printer.:rolleyes:

Alvast bedankt voor de reactie's!

Probeer de opties voor jouw printer op de volgende pagina's (hopelijk is de eerste link al genoeg):
hier
hier

Succes,

Tijs.

Dat is jammer, want meer tips heb ik niet voor je.

Kun je die printerkop niet terugsturen voor een nieuwe? Hij is hagelnieuw en dus zou je recht moeten hebben op garantie/geld terug?

Tijs.

Dat is jammer, want meer tips heb ik niet voor je.

Kun je die printerkop niet terugsturen voor een nieuwe? Hij is hagelnieuw en dus zou je recht moeten hebben op garantie/geld terug?

Tijs.

Nee, vanmiddag eerst contact gehad met canon, die zeiden dat ik domme pech had dat dit nu gebeurde nadat ik de nieuwe kop erin had gezet en ik maar contact moest opnemen met Tech Connected (bedrijf die zij me gaven voor het bestellen van).

Ik daarheen gebeld en die zeiden dat het lekker makkelijk afschepen van Canon was omdat het een bekend probleem was en zij mij verkeerde adviezen hadden gegeven en eerlijk had moeten zeggen dat ik beter een nieuwe printer had kunnen kopen ipv printkop.

Terug sturen mocht niet omdat hij uit de verpakking is, Tech Connected zei mij toch het balletje weer terug te leggen bij Canon. Ik weer gebeld, wat denk je? Niemand van de klachtenafhandeling aanwezig, as maandag pas weer, dus emailadres gekregen en email gestuurd. Nu afwachten wat ze terug emailen. Maar ben ondertussen al 68 euro aan nieuwe inktjets kwijt en nu weer 50 euro aan die printkop en kan nog niks:evil:.

Hoop toch dat iemand nog een oplossing heeft of dat Canon met een coulante oplossing gaat komen.

Ik wacht af, toch bedankt!:thumb:

GOED NIEUWS: Na flink email verkeer heeft Canon toe gegeven. Ik kan de print kop terug sturen en krijg zodra deze binnen is bij hen een hele nieuwe printer toegezonden!!:d

Dat is mooie service! :)

Fijn dat je nu een goede oplossing krijg. :thumb:

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan