melding berichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hopman

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Berichten
206
Kan iemand mij vertellen als ik mail berichten ontvang MOET ik in eerst in Outlook expresse gaan om te zien of er nieuwe berichten zijn. Is er een mogelijkheid om een melding te krijgen op je bureaublad als je niet aan de computer aan het werken ben?
M.vr.gr.
Maarten
 
e-promter zou dat voor je kunnen doen.
Computer moet wel aanstaan.
 
e promter

e-promter zou dat voor je kunnen doen.
Computer moet wel aanstaan.
Heb ik geinstalleerd maar geeft verder geen melding als er mails binnen zijn. Mijn vraag is dan ook is er geen eenvoudiger nederlandstalig programmaatje ?
M.vr.gr.
Maarten
 
ik heb het werkend hier ..........
ik krijg netjes in de systemtray te zien hoeveel mailtjes er zijn en een mooi rood kleurtje.
 
wel werkend

ik heb het werkend hier ..........
ik krijg netjes in de systemtray te zien hoeveel mailtjes er zijn en een mooi rood kleurtje.
Da's heel fijn maar kun je en wil je me ook vertellen hoe jij het dan gedaan hebt. Wellciht een fout buh het downlodaen of iets dergelijks. Er zijn n.l. verschillende optie's Vaste bedankt.
 
http://www.eprompter.com/download.htm

hier downloden en dan de wizzard doorlopen.
daar wordt gevraagd hoe je aangesloten bent.
daar geef je de pop3 server van jouw provider op en dan kun je ook nog aangeven welke tijd er tussen moet zitten.
ik heb dat ingesteld op elke 3 minuten...standaard staat dit op 15 minuten.
 
in expresse

ik heb het werkend hier ..........
ik krijg netjes in de systemtray te zien hoeveel mailtjes er zijn en een mooi rood kleurtje.
goede dag, ik kom nog even terug op mijn vraag of er geen andere oplossing is om te zien dat er mails binnen zijn ook als je niet in outlook werkt. Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar ondanks alle uitleg van jou:. Bestaan er geen andere programmatjes voor outlook expresse ?
Prettig weekend en bedankt
Maarten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan