Melding bij het opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

bullmastiff40

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Ik krijg steeds deze melding bij het opstarten(zie bijlage).
Ik weet niet waar het van is.

Bijlagen

• alert.jpg
    alert.jpg
    28,7 KB · Weergaven: 97
Heeft dit er misschien mee te maken.

suc6.

nCase is aware of the FlashTrack parasite and will disable it if it is running, to stop it showing competing adverts. Some versions also seem to connect to the Gator web servers occasionally, for unknown reasons

Denk dat je een of ander programma hebt geinstalleerd wat dit bevat en daarna een ander spyware programma hebt gedraait, wat weer onderdelen van dit programma verwijdert heeft.
Probeer te achterhalen wat het originele programma is en verwijder dit.

En daar kom ik nou niet achter,kan het niet vinden.
En mijn pc start ook steeds overnieuw,maar dat heeft daar niet mee te maken?

Steeds opnieuw opstarten kan op het blaster virus wijzen.

Scan eens op virussen en op spyware met geupdate scanners.

Daar ben ik steeds mee bezig,maar dan start hij weer overnieuw op :-(
Dan kan ik niks aanklikken,moet hem weer overnieuw opstarten en dan doet alles het weer.
Als ik het tekentje niet ziet van norton onderin dan doet niks het.
Maar ga weer proberen te scannen.

Ik heb Spybot geinstalleerd en alles gescand,en hij staat erbij.
Maar ook nog eens 83 andere problemen,moet ik die allemaal aanvinken om te reparen? alles is rood

Het kan volgens mij geen kwaad om alle problemen die spybot ontdekt te verwijderen.

Ik heb alles verwijderdt,maar nu heb ik geen internetverbinding meer :-(

zit nu ff op die van mijn dochter

Hoi Bullmastiff40.
alles wat rood is kan veilig verwijderd worden in Spybot.
Er is dan nog altijd een optie d.m.v Herstel in Spybot alles terug te zetten. Check effe je internet instellingen/opties die kunnen veranderd zijn door Spyware!

Alles doet het weer.
En de pc is ook nog niet overnieuw gestart,zijn ook geen virussen gevonden hopelijk blijft het zo.

Bedankt allemaal.

Hey bullmastiff40,
Om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen regelmatig scannen!
Ik heb vrijwel nooit spyware in "huis". Daarvoor gebruik ik AdAware, Spybot, Spywareblaster en Spywareguard.
Dat lijkt veel, maar de laatste twee doen hun werk zonder dat je iets hoeft te doen, behalve regelmatig updaten. Spybot en AdAware vinden wat er nog overblijft.
Op google vind je eenvoudig de links om ze te downloaden en de uitleg is helder. Spybot en AdAware kun je op nederlands zetten. Alleen voor Ad Aware moet je dan een language-pack installeren.

OK, veel succes in de (vrijwel) spyware-vrije toekomst!
En vergeet vooral niet steeds je temporary internetfiles te legen (niet de cookies die je nodig hebt voor wachtwoorden en zo) en doe hetzelfde met je tempmap (tempclean, weer een download, maar ook heel handig en snel).
:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan