Melding bij installeren driver voor HP 3650

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richardg

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2005
Ik heb bij HP een driver gedownload, voor de HPdeskjet 3650.

Op het moment dat ik het exe bestand open duurt het even echter bij 100% opent het bestand een messagebox, waarin alleen het nr 1158 staat. Als ik op de messagebox klik, houdt de installatie op.

Wie weet wat hier aan de hand is, ik heb al meerdere downloads gedaan, maar dit gebeurd bij elk bestand, van verschillende mirrors, op verschillende PC's.:confused:

Ik heb vandaag voor je 3600_nld_win2k_xp.exe gedownload. Die doet het zonder die foutmelding.

Probeer dus bovenstaande download. Het is de Nederlandse versie.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Tijs,

Je hebt helemaal gelijk :thumb: Ook bij mij is er een map bijgekomen.

Ik zal 'm morgen op de voetbalvereniging installeren, bedankt voor je reactie.

Richard

Je was al aan een bericht aan het schrijven, maar ondertussen heb ik de mijne aangepast: Bij die Nederlandse versie had ik geen problemen. Ga dus eerst die NL versie downloaden en installeren waar ik de link naar gegeven heb. Mocht je toch problemen krijgen, dan naar die map met veel cijfers en letters, daaronder de map hp3600, en daar dubbelklikken op het bestand "hp deskjet 3600"

Ik denk dat het je gewoon zonder die foutmelding gaat lukken, als je maar mijn download-link gebruikt.

Heel veel succes,

Tijs.

ik heb hetzelfde probleem met de 1158 foutmelding..

hoe heb jij dit opgelost?

de driver bovenaan genoemd werkt ook niet bij mij..

M.v.g. Erikjan

@CHILLL: Heb je wel dezelfde printer ? Oftewel: Heb jij wel een HP 3650 printer? (of toch minstens een HP 36xx printer)?

Tijs.

het is voor een kennis

een 3650 of 3645, kan ik nu niet bekijken

M.v.g. Erikjan

Krijg je bij het installeren van de software zo'n 1158 melding, doe dan het volgende:

- Download en installeer Winrar
- Download de driver naar een bepaalde map, in dit voorbeeld: C:\Temp
- Open de C:\Temp map, Rechtsklik op het driverbestand, en kies Winrar -> Uitpakken naar 3600_nld_win2k_xp. Zie bijlage voor de engelse versie van Winrar.
- Zodra uitgepakt, ga naar de submap 3600_nld_win2k_xp, daaronder de submap 3600, en dubbelklik op "hp deskjet 3600"

PS: Eerst de printer nog niet aansluiten, software installeren, en die vraagt dan ergens halverwege de rit om de printer aan te sluiten.

Succes,

Tijs.

Bijlagen

• hp36xx_driver_installatie.JPG
    hp36xx_driver_installatie.JPG
    38,1 KB · Weergaven: 55
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan