melding bij nieuwe mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

with1

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2002
Berichten
120
Als ik een mailtje binnenkrijg wil ik graag een melding binnen krijgen in de vorm van een geluid.
Bij opties vink ik aan "geluid afspelen bij nieuwe berichten" maar als ik Outlook Express afsluit en daarna weer opstart, is het vinkje weer verdwenen. Het maakt niet uit of ik op toepassen of OK druk, het vinkje verdwijnt steeds.
Doe ik iets verkeerd?

Reggy
 
Volgens mij moet je vinkje plaatsen vervolgens op toepassen clicken en dan op ok dan pas oe afsluiten>
 
Als je op OK klikt is dat voldoende, op toepassen klik je alleen als je ook nog andere opties wilt bekijken.

Configuratiescherm > geluiden (kan per windowsversie verschillen) Daar kun je geluiden enz. toevoegen.
 
Ook als ik alleen op OK druk is het vinkje steeds verdwenen na het afsluiten van Outlook Express.

Als ik het programma de hele dag aan laat staan, is er niks aan de hand, maar ik moet dus bij wijze van spreken iedere keer als ik Outlook opstart de optie "geluid bij bericht" aanvinken. Erg lastig, en ik snap niet waardoor dat veroorzaakt wordt.

Reggy
 
het zelfde hier

Ik heb het zelfde probleem al gezien op twee computers, een vriend van me zei dan moet je een nieuwe indentiteit aanmaken maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.
ik hoop dat er hier iemand is die het probleem simpeler weet op te lossen
 
Pedaff,

Het is handiger een eigen topic aan te maken dan er 1 uit 2004 voor omhoog te halen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan