Melding bij openen Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Ik heb een proefversie van MS Office 2010 gehad en ben teruggegaan naar MS Office 2007. Ik krijg nu steeds de navolgende melding:

Het e-mailprofiel Outlook is met een nieuwere versie van Outlook gemaakt en hierin bevindt zich mogelijk informatie die niet compatibel is met uw huidige versie van Outlook. Als u problemen met dit proefiel ondervindt, kunt u een nieuw profiel maken. Klik in het Configuratiescherm op Post, vervolgens op Profielen weergeven en tenslotte op Toevoegen.

Is er een mogelijkheid deze melding weg te halen zonder een nieuw profiel toe te voegen? Want ik kan dan niet bij de mails die ik nodig heb.

En waarom denk je dat je dan niet meer bij je emails kunt als je een nieuw profiel aanmaakt? Dit moet in feite gewoon kunnen. Wel dan even je oude .pst bestanden koppelen in plaats van de nieuwe (lege) die je dan standaard mee krijgt.

Het is dat of helemaal de registry gaan doorspitten (het outlook profiel in ieder geval) om daarin alle 2010 vermeldingen te verwijderen. Kan je nu al vertellen dat de informatie niet leesbaar is voor mensen. Wordt dus nog een hele kluif.

Dank voor je antwoord RogerS. Ik ga kijken hoe het moet om de pst. bestanden te koppelen. Heb daar niet veel kaas van gegeten. :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan