Melding bij opstarten

• Onderwerp starter Onderwerp starter AJd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

AJd

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2003
Bij het opstarten van windows krijg ik een venster met de fout: Invalid backweb application met daarachter een id nummer. Dit venster verdwijnt weer zo snel dat ik dat id nummer niet op kan schrijven. Windows start verder gewoon op en ik kan ook ongestroord werken maar die melding blijft kriebelen. Wie weet waar die melding op slaat????

Heb je soms iets van Logitech op je PC?
Zo ja, verwijder eens de drivers en installeer deze opnieuw of schakel de "Logitech Desktop Messenger" uit in MSconfig.

Hm...ik denk eerder aan wat anders maar kan het mis hebben.

Invalid Backweb Application

When I log on to Windows, I get runner error "invalid backweb application, id 137903", how do i fix this?.

You have downloaded a program that contains spyware or adware. The spyware or adware has been removed but the program requires the spyware to be installed in order to run, without it you will get the Run Time error. This program runs on startup so you will have to uninstall the program that had the spyware associated with it. Run Msconfig from the Start > Run window and turn off the progam that you downloaded, or uninstall the program.

If you still cannot find the program do a search for files that contain the word "Backweb"

Spyware dus.
Ik zou persoonlijk scannen met Hitmanpro en een Hijackthis log plaasten op www.antispywareoffensief.nl
Uit tekst hierboven kan je opmaken dat je dus wellicht een programma heb geïnstaleerd dat Spyware bevatte en zonder niet kan werken...zegt dit je iets?

Klinkt wel logisch dat het spyware is, ik krijg de melding trouwens wel na eenschoonmaaksessie van hitman pro.
Een hijackthis logje plaatsen heb ik idd al een tijdje niet meer gedaan.
Kortom ik zal beide opties ff uitvoeren en kijken hoe het dan is.

Resultaat van hijack logje laat ff op zich wachten maar ik kreeg mijn virusscanner (F secure) niet geupdate sinds die melding. Ik heb toen de download locatie die vermeld stond gekopieerd naar mijn browser. Daar kreeg ik een medling die ook al op backweb sloeg. Ik heb toen F secure verwijderd en Norman geinstalleerd en nu is die melding ook weg.
Het enige dat nu dus moet gebeuren is evt actie ondernemen op het hijackthis logje.
Ps toen je dat logje hier op helpmij kon plaatsen had je wel eerder reactie terug. Ik heb dat logje een week terug geplaatst maar nog nix!! Misschien zijn de experts op vakantie.
Maar ik zet de vraag wel dicht want ik kom er wel uit.

Geplaatst door AJd
Ps toen je dat logje hier op helpmij kon plaatsen had je wel eerder reactie terug. Ik heb dat logje een week terug geplaatst maar nog nix!! Misschien zijn de experts op vakantie.
Maar ik zet de vraag wel dicht want ik kom er wel uit.

Helpmij heeft de log-sectie gesloten omdat ze het hier niet aankonden en sommigen nooit antwoord kregen.

Is *DIT* jouw log?
Ik zou 08-07 -> 12-07 toch geen week willen noemen denk ik ;).

Als je binnen twee dagen geen reactie hebt meld het dan even aub.

PS: Je kan je vraag niet dichtzetten :). Wel oplossen als je dat bedoelt.

Dat is idd een logje van mij, maar die is van de pc van mijn werk.
Er staat er nog een op van mijn prive pc welke ik gepost heb n.a.v. dit probleempje en die heb ik 06-07-2005 al gepost.
Das zelfs meer dan een week.

*deze*?

Wanneer er 3 reacties zijn op een thread zal een helper hem overslaan omdat 'ie denkt dat je al in behandeling bent.

We werken aan een oplossing hoor.

Dattissum!!!!
Als er aan gewerkt is het mooi, ik wil niemand opdrijven want kep in principe alle tijd omdat de pc verder wel normaal werkt .

Dus ik merk het wel als er nieuws is.

Ik kreeg geen reactie op mijn logje en heb laatst een nieuwe geplaatst. Nu weer wachten wat daar uitrolt, ze geven al een aardige levertijd op vanwege de vele logjes die worden geplaatst dus ff afwachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan