Melding bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

riccardodeboef

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2002
Besturingssysteem
Windows 11
Office versie
Office 365
Hallo,

Sinds enige tijd krijg ik een melding bij het opstarten dat de pc een bestand niet kan verwijderen omdat dat in gebruik is. Mijn vraag is nu: hoe wis ik die "verwijder-opdracht"uit het geheugen zodat hij niet telkens met deze melding blijft komen?

Alvast bedankt!

Kan je het niet onderveilige mode verwijderen, opstarten met F8 ingerukt houden.

Ja, maar dan moet ik wel weten wat en waar ik het moet verwijderen. Hij geeft nu alleen aan: Kan bestand niet vewijderen, is wellicht nog in gebruik.
Ik heb geen idee wat voor bestand hij nog wil verwijderen, maar ik wil die opdracht eruit hebben. Hoe ik dat moet doen, is de vraag.

schrijf eens op om wat voor bestand of naam het gaat.

Haal CCleaner eens op, en installeer dat eens(zonder de Yahoo toolbar) en laat die eens de boel opschonen.

Ook het onderdeel Problemen er van.

Als het allemaal niet helpt, download en installeer Winpatrol Free.
Open het programma en ga naar de tab "Opstart programma's".
Controleer of er een toepassing op wil starten die wellicht verantwoordelijk is voor die irritante melding.
Als je niet zeker bent, kun je een "opstarter" uitschakelen en hoef je hem nog niet te verwijderen.
Dan kun je hem later weer inschakelen als je hem toch nodig mocht hebben.

Ik heb het programma CCleaner er overheen laten lopen (ook voor het Register), maar helaas.... Daarna heb ik het bestand Winpatrol gedownload en de opstartbestanden uitgezet. Ik blijf de melding krijgen (met in de titelbalk de melding: Error deleting file or Folder en in het tekstvak: Cannot delete file:Cannot read from de source file or disk.

Er moet dan toch iets in zijn geheugen staan wat hij nog wil uitvoeren. Is dat dan op geen enkele manier te benaderen?

Start nieuw op,en ga dan naar Logboek, daarin moet je kunnen zien waar het probleem zit

Ga ik proberen, maar waar kan ik dat Logboek dan vinden?

Ik heb de logbestanden bekeken, maar wordt er niet veel wijzer van. Ik zie 2 error-meldingen, maar kan er niet uithalen welk programma ervoor verantwoordelijk is.
Maar ik blijf erbij dat het toch op een of andere manier mogelijk zou moeten zijn om een "verwijder-taak" uit zijn geheugen te schrappen of de taak te annlueren. Is dat echt niet mogelijk?

Deze meldingen zijn namelijk behoorlijk irritant.

Ik hoor het graag.

Vindt het nu goed zo...

kleine moeite om die Fouten hier even te plaatsen

Glazen Bol is stuk:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan