melding bluetooth apparaat niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

heinott

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2004
Hallo,

Op laptop die uitgerust is met bluetooth krijg ik de melding bluetooth apparaat niet gevonden. Ik kan nu de laptop niet meer vinden met andere bleutooth apparaten zoals telefoon en gpg-ontvanger.

Ik denk dat het is gebeurd nadat ik een Vodafone mobiele internet PCMCIA-kaart heb geïnstalleerd. Die heb ik dus ook weer gedeïnstalleerd maar nog steeds zonder resultaat.

Bij apparaatbeheer is het niet mogelijk om de bluetooth bus-em..... te verwijderen zodat 'm opnieuw kan installeren.

Wie kan mij helpen?

Groet,

Hein

Is het een Acer laptop??

melding bluetooth apparaat niet gevonden
Hallo, ik heb dus het zelfde met mijn laptop Acer travelmate 4670.

Die is uitgerust met bluetooth (en WLan) en ik krijg de melding bluetooth apparaat niet gevonden.

Ik denk dat het is gebeurd nadat ik een Vodafone mobiele internet PCMCIA-kaart heb geïnstalleerd. Die heb ik dus ook weer gedeïnstalleerd maar nog steeds zonder resultaat.

Ook de Broadcom (widcom) software gede-installeerd en opnieuw geinstalleerd, maar helaas geen success.

Bij apparaatbeheer is de Bluetooth verdwenen na het deinstalleren van de Widcom software.

Wie kan mij helpen?

Laatst bewerkt:
op mijn apparaat bleek het een fakeaansluiting te zijn bedoeld voor een duurder model!!

bij mij zit het er bluetooth in. Ik heb al een jaar lang mijn agenda met mijn telefoon gesynchroniseerd. Maar sinds kort kan mijn computer de bluetooth niet meer vinden. Het volgende is ook anders: Er zitten op de kop van de Acer 4670 twee schakelaars. een om de Bluetooth aan te zetten en een voor het WLan. Vroeger kwam er een melding op mijn scherm als ik deze schakelaars omzette. Nu bij beide niet meer. Ook de Euro en Dollar toetsen (bij de pijltjes) doen het niet meer.....

Het is een blinde gok, maar..... stopte bluetooth er misschien mee na de laatste patch dag van Microsoft?

Dat weet ik niet zeker. Ik weet niet precies meer sinds wanneer hij het niet meer doet. Volgens mij nadat ik heb geprobeerd de Vodafone mobiele internet PCMCIA-kaart te installeeren, wat ook niet lukte....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan