melding breedbandverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Viesse

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2006
Breedband.jpgWan miniport.jpg
Ik heb normaal internet-9 aansluiting. Modem + kabel. Maar sinds kort krijg ik steeds een melding over een te maken breedbandverbinding, zie screenshots. Die klik ik weg, maar het blijft zich herhalen. Iemand een idee wat er fout gaat?
Een ander verschijnsel is dat ik de website www.wetransfer alsmaar niet kan bereiken; ik krijg alleen een blanco internet page. Heeft dat met bovenstaande te maken misschien?
Iemand een oplossing?
Hartelijk dank daarvoor!

Viesse. hallo.

De link is niet goed er moet of .com achter of .nl werkt niet bij wetransfer

en kun je wel gewoon op internet. Ik zie daar inbelverbinding boven staan.

Laatst bewerkt:
Hartelijk dank Manamana.
Ik vergat te vermelden dat ik inderdaad .com achter het internetadres geplaatst heb, dus daar lag het probleem niet.
Ook heb ik je aanwijzingen opgevolgd naar www.cai.nl etc.
Nu ben ik benieuwd naar de resultaten. Op dit moment werkt de verbinding naar wetransfer.com nog steeds niet, maar misschien moet ik eerst de computer weer opstarten.
Dat bekijk is dus nog en ik hoop hier op terug te komen.

Dag manamana.
De melding over een breedbandverbinding heb ik nu enkele dagen niet meer gezien. Ik heb Systeemherstel Windows 7 gebruikt; de reden misschien.
Maar www.wetransfer.com blijft onbereikbaar, als enige website tot nu toe.
Heel vreemd. En jammer, want grote bestanden kunnen mij nu niet bereiken.

Hoi Viesse leuk dat je nog reageert, was even weg het weekend. Maar wellicht kun je dit eens proberen. Download Google chrome eens, of firefox en probeer het daar eens op. Het is misschien een noodoplossing, maar dat zijn snelle browsers.
Wellicht dat dit je probleem verhelpt.

http://www.google.com/chrome?hl=nl

http://www.mozilla.org/nl/firefox/new/

Je kunt ze altijd er weer afgooien. Ben eens benieuwd als je dit wil natuurlijk. Laat maar eens weten.

Groet Manamana. ;)

Hallo Manamana.
Dank, dank, dank!
Ik ben zomaar via Google Chrome op de juiste site gekomen. Geweldig.
De zending die daar gereed stond is inmiddels verdwenen, maar ik heb de afzender gevraagd om mij direct na zijn vakantie de zaak opnieuw te sturen.
Het lijkt dus opgelost (al begrijp ik nog steeds niet waarom het via IE9 niet kan).
Groet terug via Viesse (op z'n Frans, want zo vies ben ik nou ook weer niet ...).

breedbandverbinding

:thumb:
Hallo Manamana.
Dank, dank, dank!
Ik ben zomaar via Google Chrome op de juiste site gekomen. Geweldig.
De zending die daar gereed stond is inmiddels verdwenen, maar ik heb de afzender gevraagd om mij direct na zijn vakantie de zaak opnieuw te sturen.
Het lijkt dus opgelost (al begrijp ik nog steeds niet waarom het via IE9 niet kan).
Groet terug via Viesse (op z'n Frans, want zo vies ben ik nou ook weer niet ...).

Oke dat is mooi nieuws. Nu kun je er weer mee vooruit. Tja sommige dingen (IE) willen niet werken zoals wij dat graag zouden willen. Vaak is daar dus de oplossing (deze) dus voor. Bedankt voor je tegenreactie. :thumb:;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan