Melding Chrome !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Luitjes,

Ik heb sinds kort met Google Chrome als ik mijn Twitter pagina bezoek dat ik bovenaan in een gele balk een melding krijgt dat er onveilige elementen op de pagina zich bevinden. Ik heb dan de keuze uit toch laden of niet laden welke aanbevolen wordt. Ik maak een keuze maar elke kaar als ik naar mijn Twitter pagina ga krijg ik het weer en daar wordt ik gek van. Hoe los ik dit op ?

Ik hoor graag en bedankt vast,

T

Sorry dat ik het zeg maar ik heb zo'n hekel aan zulke zinloze antwoorden !!
Dat is mijn vraag niet anders had ik wel gevraagd welke browser ik moest hebben......

dit is waarschijnlijk een fout in google chrome.
dus daarom is mijn advies een andere browser te installeren die het probleem niet heeft.
je kunt ook nog proberen het te repareren met iobit toolbox en dan windows fix.
http://www.iobit.com/toolbox.html

Nope, Chrome let gewoon goed op en het is bekend dat de Twitter pagina soms onveilige elementen bevat.
Het is goed dat hij waarschuwt maar ik kan geen "keuze herinneren" aanvinken zodat ik hem steeds terug krijg !!

omdat je geen "keuze herinneren" kunt aanvinken adviezeer ik ook een andere browser die dat wel kan.

:) Hoi Terrabo ... als ik je mag voorstellen ( ?:D ) onderdeel voor Chrome als je nie hebt '' Chromium '' dan zou ik die ook willen bij Chrome installeren ...en volgens mij, .... probleem zou mogelijk kunne opgelost zijn ...:thumb:
---------------------
P.S. lees maar eerst rond wat dat Chromium is ...:D

Laatst bewerkt:
:) FF correctie ! ! ! :D >> '' Chromium '' << is geen onderdeel van/of voor Chrome, maar betere vorm ( andere vorm ! ) van Chrome [ium] ...:thumb:

Laatst bewerkt:
Kijk even hier of daar iets kunt instellen van vertrouwd.
Wat ik echter niet begrijp is dat als ik tw intik en een enter geef gaat hij naar twitter (geschiedenis wordt bewaard) via HTTPS.
Ik zie daar geen meldingen !
Ik gebruik 15.0.874.106 beta-m, die kun je hier downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan