Melding computer moet opnieuw worden gestart....

• Onderwerp starter Onderwerp starter satje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

satje

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2006
Goedemiddag,

Telkens bij het opstarten van pc (windows XP)komt melding op scherm:

De computer moet opnieuw worden gestart voordat het bijwerken kan worden voortgezet. Wilt u nu opnieuw starten?

JA Nee
Indien ik ja selecteer start pc opnieuw op met weer de zelfde melding.
Bij nee start pc normaal op maar bij het eerst volgende opstarten komt melding weer terug.

Kan er niet achter komen wat er bijgewerkt moet worden.
Heb al systeemherstel diverse keren uitgevoerd, maar zonder resultaat.
Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? zo ja wat is hier tegen te ondernemen?

Groeten,
Satje:rolleyes:

melding: computer moet opnieuw worden gestart......

Bedankt voor de snelle reactie.
Veilige modus ook al diverse keren gestart, echter zonder resultaat.
Ben een a-technicus. Heb wel gekeken in het apparaatbeheer, maar zal niet weten wat ik daar in moet veranderen om dit mankement te verhelpen.
Graag advies.
hg
Satje

Je hoeft vooralsnog in apparaatbeheer niets te veranderen, alleen maar te vertellen wat je daar ziet: staat er links voor enig apparaat een uitroepteken en / of cirkels met kruizen erin, of vertoont apparaatbeheer een 'rustig' scherm zónder uitroeptekens en cirkels met kruizen erin?

Bedankt, in apparaatbeheer geen vreemde tekens of iets dergelijks.
Inmiddels probleem opgelost. Ben met msconfig naar "Opstarten" gegaan. "Vinkje" bij Adobe uploader weggehaald en opnieuw opgestart. Gelukkig niet meer de melding!!!!!!!!!:D
Nogmaals hartelijke dank!
Hartelijke groet
Satje

Melding computer moet opnieuw worden gestart...

Ik heb dat ook. Fijn dat het is opgelost. Maar als ik msconfig draai, zie ik heel veel vinkjes. Hoe kom ik erachter welk programma de melding veroorzaakt? Dat is jou kennelijk gelukt...

Ik heb dat ook. Fijn dat het is opgelost. Maar als ik msconfig draai, zie ik heel veel vinkjes. Hoe kom ik erachter welk programma de melding veroorzaakt? Dat is jou kennelijk gelukt...

Graag een eigen vraag aanmaken met probleem omschrijving. Het is op Helpmij namelijk niet toegestaan je vraag in die van iemand anders te stellen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan