Melding dat bericht verzonden is.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Floyd

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Hallo,

Op mijn website bied ik de mogelijkheid een formulier te versturen. Wat ik zou willen is dat de bezoeker van de site die het formulier heeft opgestuurd een melding krijgt dat het formulier verzonden is. Ik heb begrepen dat het mogelijk moet zijn om via "hidden" en value de verwijzing naar de pagina met dat bericht tot stand te brengen. Het werkt echter niet, dus ik zal wel iets verkeerd gedaan hebben. Ik heb het op deze manier gedaan (na de knoppen verzenden en annuleren en laat de haakjes even weg): input type ="hidden" value="melding.htm" target="_self">
Weet iemand de juiste code?

Groet, Floyd

Laatst bewerkt:
Kan je misschien je volledige mail script plaatsen? Volgens mij moet je daarin gewoon kunnen opgeven, zodra er op de knop verzenden gedrukt word, je doorverwezen word naar een andere pagina.

Volgens mij werkt de oplossing met een hidden input field, alleen als je gebruik maakt van een mailscript. Heb wel een aantal scripts die je zou kunnen gebruiken, alleen word dit niet ondersteund door @home.

Volgens je profiel heb je daar tenminste je website staan?

Ga morgen even verder kijken, word nu tijd om te gaan slapen ;)

Edit:Toch nog maar even verder gegaan, slaapt zo slecht :D . In het bijgevoegde bestandje zit
de aangepast versie, met een javascript..... :thumb:

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de nachtelijke werkzaamheden. Helaas werkt het niet. Het formulier wordt wel verzonden, maar ik blijf het formulier in beeld houden. De doorverwijzing naar de andere pagina wordt niet uitgevoerd. Ik krijg overigens ook geen melding dat hij de pagina niet kan vinden. Je mag vandaag rustig oud en nieuw vieren hoor, want de zaak staat niet in brand.

Groet, Floyd

Heb net even getest op je website en zodra ik aangeef, dat ik de e-mail wil verzenden word ik doorverwezen naar melding.htm. Dat was toch de bedoeling of heb ik je vraag verkeerd begrepen?

Als ik trouwens op melding.htm op link -terug naar startpagina- klik, opent weer de hele pagina, met menu en bovenkant e.d Pas dit ook meteen even aan.

Oud en nieuw vieren gaat helemaal goed komen :p

Laatst bewerkt:
Ja, het werkt merkte ik nu ook. Ik had eerst outlook express als mailprogramma, ik heb nu thunderbird aangegeven als standaard. Toen werkte het wel, ik weet niet of het daar iets mee te maken heeft. En de link naar de startpagina heb ik aangepast. Bedankt voor de hulp :thumb: en een gelukkig nieuw jaar.

Groet, Floyd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan