melding dat caps lock is ingeschakeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Egbert12345

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2010
Beste forummers,

Voorheen kreeg ik altijd een melding op mijn scherm als de caps lock toets werd ingeschakeld. Nu heb ik een nieuwe PC en krijg ik die melding niet. Best wel lastig als je een wachtwoord moet intoetsen.

Kan ik iets ergens zodanig instellen dat ik die melding weer krijg? Alvast bedankt voor de moeite van het meedenken.

m.vr.gr Egbert

Zit b.v. in Setpoint van Logitech maar zal ook wel in software van andere merken toetsenborden zitten.

Kijk ook eens via de windows en U toets.

Dank voor je bericht. Het toetsenbord is nog van mijn oude PC. Via Windows en U kom ik niet verder. Ik ga contact opnemen met Logitech.
gr Egbert

Toch moet dat in Windows 8 via Windows+U te doen zijn. Ga naar Configuratiescherm\Toegankelijkheid\Toegankelijkheidscentrum\Het toetsenbord eenvoudiger in het gebruik maken. Zet daar een vinkje bij "Wisseltoetsen inschakelen".

Hoi beste forummers, bedankt voor alle adviezen. Ik heb wat software gedownload bij Logitech, ondanks dat er wat berichten op internet circuleren dat mijn verzoek niet meer mogelijk zijn onder windows 8. Ik begon aan mijzelf te twijfelen, want ik wist toch zeker het wel onder deze windows werkte. En ja hoor, met de software is mijn probleempje opgelost. Achteraf bleek dat deze software Setpoint betrof (ik had je bericht nog niet gelezen Lange Pier). Nogmaals mijn dank.
m.vr.gr. Egbert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan