Melding: Deze website is om administratieve redenen geblokkeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark19

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Mensen,

Een goede bekende van mij kreeg plotseling bij het benaderen van zijn website de volgende melding: Deze website is om administratieve redenen geblokkeerd.
De maker van de site heeft ook geen idee wat het zou kunnen zijn. Kan het zijn dat de site gehacked is en zo ja.. hoe verder te handelen?

Bij voorbaat dank voor uw reacties en adviezen.

Mvrgr. Mark

Om administratieve redenen geblokkeerd zou kunnen wijzen op het niet nakomen van bepaalde verplichtingen naar de hoster.
Neem daar eens contact mee op.

a. Van waaruit wordt die link geopend? Rechtstreeks ingeklopt in de webbrowser óf via een link in (bijv.) een mail? Indien als link, vul het eens rechtstreeks in in het adresveld van de browser?
b. Heeft deze persoon Google Chrome geïnstalleerd gehad en daarna verwijderd/gedeïnstalleerd? Chrome levert allerlei problemen op bij/na deïnstallatie.

Tijs.

Kan ook zijn dat website over het data limiet heen is gegaan, kan aan betalingsachterstand of andere financiële problemen liggen.
Beste is om contact op te nemen met je webhost en na te vragen.

Bedankt voor jullie snelle reacties en tips.
Het bleek dat mijn webhost vergeten was om de betalingen te regelen met MijnDomijn waardoor zij mijn site hadden geblokkeerd. Het bleek dus inderdaad (zoals julie ook al aangaven) een betalingsachterstand.

Nogmaals bedankt voor jullie adviezen.

Mvrgr. Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan