melding: FOUT IN ACCOUNT!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tummed

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2013
Hoi!

Ik heb ongeveer een halfjaar geleden office gekocht en geïnstalleerd (dus legitiem) voor thuisgebruik en studenten. Dit is een permanente versie (dus niet office 365). Ik heb Windows 8.1.
Als ik nu een al opgeslagen versie open van excel of word, krijg ik de melding: FOUT IN ACCOUNT! Uw account kan niet worden geopend, meld u opnieuw aan om dit op te lossen.
Als ik me vervolgens opnieuw aan probeer te melden laadt dit scherm, maar vervolgens sluit deze zich weer terwijl het inlogscherm nog laadt.

Verder kan ik excel en office ook gewoon nog gebruiken, maar ik vraag me af waar deze melding voor is en hoe ik deze weg krijg.

Ik heb ook het idee dat dit iets te maken kan hebben met mijn Microsoft windows account? Hoewel hier verder ook niks mis mee is voor zover ik weet..

Ik waardeer alle hulp!

Ik ga het proberen voor je.

Ik kan er niet zoveel zinnigs op zeggen als alles normaal werkt, alleen dit.

Heb je soms een upgrade gedaan naar 8.1. dan kan daar het probleem liggen. ? Is het Office 2013.?

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-live/microsoft-account-help#microsoft-account=tab0

En heb je je aangemeld, heb je soms twee account en/of is het gekoppeld. Kan het dan zijn dat je moet afmelden bij de een.

Het is slechts een idee he. Ik weet ook niet of het werkt met deze tips. Succes en meld gerust terug he er zijn meer helpers.

By the way heb je wel alles goed ingevuld met punten en geen komma's gebruikt. Ik noem maar wat. Hoofdletter gevoelig enz enz.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie,
Ik kan mij dus niet afmelden of aanmelden bij een ander account als ik deze melding krijgt, het scherm laadt zich, maar sluit zich voordat ik iets in kan vullen automatisch weer.
Ik heb mijn laptop al een stuk langer geupdate naar Windows 8.1, zelfs voordat ik deze versie van word erop had gezet, hiervoor had ik deze melding niet. Ik denk dat ik de melding sinds 3 weken heb..

Graag gedaan. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er iets anders aan de hand is. Normaal is het dus niet.

Kan wel een hoop gaan typen maar dat schiet niet op het is echt iets van Microsoft probleem.

Klikje met meerdere oplossingen

En misschien heb je problemen met je geheugen. Hoe is het met je windows store, blijft die ook hangen. Heb je windows 8.1 gekocht of geupdate. Als je hem ge-update hebt kan dat geheugen problemen opleveren.

Probeer dit nog eens dan.

Klik

Je bent toch niet gehackt he. Dit is de laatste troef. Anders weet ik het echt niet meer. Klikje

Laatst bewerkt:
Ik geloof dat je me verkeerd begrijpt.

Ik heb verder geen problemen met mijn microsoft account voor zover ik weet. Windows 8 stond al op de laptop toen ik deze kocht en ongeveer 3/4 jaar terug heb ik deze geupdate naar 8.1.

Mijn enige probleem is dat ik af en toe een waarschuwing in word krijg met een accountfout zoals ik in het eerdere bericht geplaatst heb. Er komt een waarschuwing, maar verder kan ik dus alles nog doen in word en windows voor zover ik weet.
Als het goed is zijn er geen verdere problemen met mijn laptop of mijn account, het enige punt is dat ik dus in word een vage melding (alleen in WORD!!) krijg en niet weet wat het betekend.

Oke ik dacht dat het probleem dieper lag. Dan zou ik me daar niet te druk over maken als je geen enkel probleem ondervind. Alleen dat scherm laden en dan ineens weg is en blijft vreemd.

Ik schrok al bijna, aangezien ik dacht dat je er zeker van was dat er echt iets mis was met mijn account!

Maar het probleem blijft inderdaad vaag, ik heb het opgezocht op internet en vond er iets over, maar hier kan ik niet veel van maken (HKEY gebeuren etc.??)..
http://community.office365.com/en-us/f/172/t/179286.aspx
Alleen kan ik dan niet zo ver komen als opnieuw inloggen, want daar sluit dat schermpje weer.

Iniedergeval bedankt voor het meedenken :p

Laatst bewerkt:
word fout in account.png
Dit is de melding die ik krijg als ik rechtsbovenin op mijn account klik..

word fout in account 2.png
De melding als ik naar account instellingen ga.

Tja het is wat met die licenties, echt koffiedik kijken. Ik zocht nog eens verder. Kennelijk zit dan het probleem ergens daar en dat je contact moet opnemen enz enz. Maar ja als alles werkt.

Stukje om te lezen. :confused: Klik

Kennelijk mag je het maar een keer installeren Klik

Heb je het al eerder geinstallleerd op een ander systeem. Zou dat het dan zijn.

Laatst bewerkt:
Dit weet ik jammer genoeg, office motiveert iedereen erg goed om hun software illegaal te downloaden op deze manier, werkt nog beter blijkt dus.

Maargoed, nee ik heb office ook gewoon voor het eerst op deze laptop gezet.
Ik dacht er dus ook al aan om office te herstellen o.i.d., maar in dat geval krijg ik dus inderdaad problemen met de licentie, dus dit is eigenlijk ook niet echt een optie om zomaar uit te voeren.

Bij mijn weten ook niks raars gedaan met de laptop waardoor dit ineens zo kan zijn.

Ik denk dat ik maar gewoon afwacht wat er gebeurt verder, als het zo blijft is er namelijk geen 'echt' probleem.
Alleen vind ik het schermpje maar vaag en ben ik bang voor een virus o.i.d., hoewel mijn virusscanner ook niks kan vinden.

Ik waardeer je hulp! :)

Mhh. Ja virus. Dan zou ik alsnog even MBAM draaien waarover ik eerder sprak. Kan nooit geen kwaad. Pak de Free versie.

Alleen als ik op de lange termijn kijk dan heb je waarschijnlijk problemen met updates.

En ja, dank je wel. Ik probeer altijd zo goed mogelijk iemand te helpen. Vind het gewoon een ontzettend leuk tijdverdrijf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan