Melding: geen compatible dvd-decoder

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ed58
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed58

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Hallo mensen, ik zit een beetje met mijn handen in het haar nu. Ik heb een Acer Asipre desktop met Windows Vista Home Basic als stuurprogramma. Echter als ik een dvd wil afspelen op de Windows media player, krijg ik het volgende bericht:

"kan de dvd niet afspelen omdat er geen compatible dvd-decoder is geinstalleerd".

Echter in het verleden lukte dat zonder problemen. Ik ben er nu al uren mee bezig, maar ik kom er niet meer uit...:o Wat moet ik nu doen? Een codec pack installeren of zo iets? Het vreemde van dit alles is dat hij eerst normaal de dvd's wel afspeelde. Is er alsjeblieft iemand die mij kan helpen en de weg wijzen, Ik weet het echt niet meer. Alvast mijn grenzeloze dank....:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Help

Dit is razend snel. Wat een wereld forum. Dank je wel, ik ga het proberen en ik laat het weten of het gelukt is. Nogmaals mijn hartelijke dank:thumb::thumb::thumb:

Help

Nog even een tussendoortje, ik ben nu op die site, ik neem aan dat ik de Full version moet hebben? Er staan er een paar namelijk, basic, standard en de full version.

Mijn dank, ik laat het weten of het gelukt is.:thumb::thumb:

Help

HURRAY, mijn grenzeloze dank. De full version geinstalleerd en alles werkt weer naar behoren. Nu bleek dat alle Cyberlink links waren gebroken. De boel verwijderd, Klite geinstalleerd, en het werkt. TOPPIE:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan