Melding Grabit

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterretsiM

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Berichten
282
Hoi allemaal,

Ik probeer met Grabit iets binnen te halen door met Grabit in een nieuwsgroep naar de articles te kijken, deze te selecteren en dan te grabben. Dit is met één van de dingen wel gelukt, maar voor de anderen krijg ik de melding: "Error while downloading article: (something blew up in the spool code)". Weet iemand wat dit betekent, of het op te lossen is en zo ja, hoe? Alvast reuze bedankt!

Groet,
Ramon
 
De bestanden zijn van eind februari 2010 en ik gebruik news2use, dus retentie van de server zou goed moeten zijn. Maar als het wel een retentieprobleem is dan zou ik de articles toch niet moeten kunnen zien in de lijst?

Groet,
Ramon
 
Het ligt er ook een beetje aan in welke nieuwsgroep de download staat.
Is dit een groep met een exotische naam en bijna door niemand gebruikt, kan het gebeuren dat news2use het hier niet zo nauw neemt met de retentietijd.
Staat de download bijvoorbeeld in alt.binaries.nl dan zou deze zeker als hij pas 2 maanden terug gepost is, te downloaden moeten zijn.
 
Probeer ze anders eens via NzbIndex of een andere site op te halen, dus niet via Grabit zelf.
 
De nieuwsgroep is alt.binaries.multimedia.cooking, volgens mij een redelijk populaire groep. Maar als ik met Grabit de bestanden in de groep zie, moet ik ze toch ook kunnen downloaden? Of zie ik dat verkeerd?
 
Ja, news2use is de standaard server. Ik zie onderin bij de download threads ook dat Grabit verbinding maakt met news2use.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan