Melding illegale software met legale versie

Status
Niet open voor verdere reacties.

phantomtwister

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Sedert gisteren heb ik problemen met mijn PC. Er verschijnt een bericht dat ik mogelijk de dupe ben geworden van illegale software.

Ik heb met een keychecker de key op de pc gekontroleerd, en deze komt overeen met deze op de sticker van microsoft. Dus volledig legaal.
De pc werkt al 2 jaar zonder problemen met deze software.

Zou hij bij een update even geflipt hebben? Of kan er een andere oorzaak zijn?

bedankt!

de key "uitgeleend"? , kan zijn dat dan diegene eerder een update heeft geinstaleerd dan jezelf, waardoor je deze melding kunt krijgen, spreek uit eigen ervaring :mad:

Hallo !

Even tel. contact opnemen met Microsoft en het probleem uitleggen.

Het tel. nr. (In Nederland een gratis nr.) voor Belgie heb ik niet, maar daar kun je vast wel achter komen.

Succes,

Harry.

Heb ik al gedaan, maar zal het nog eens doen omdat ik niet voor de pc zat toen.

Het was trouwens een arrogante meneer die ik aan de lijn kreeg die er al van uit gaat dat wat ik heb illegaal is, anders krijg je zo'n bericht niet mijnheer...... :-)

sja :D

de key "uitgeleend"? , kan zijn dat dan diegene eerder een update heeft geinstaleerd dan jezelf, waardoor je deze melding kunt krijgen, spreek uit eigen ervaring :mad:

Nee, niemand heeft hem gebruikt, en is ook niet op een 2e pc geinstalleerd

maar off topic,

je hoort het wel ******* vaak dat mensen deze melding krijgen, die alles orgineel hebben.

misschien tijd voor Linux ?

Heb ik al gedaan, maar zal het nog eens doen omdat ik niet voor de pc zat toen.

Het was trouwens een arrogante meneer die ik aan de lijn kreeg die er al van uit gaat dat wat ik heb illegaal is, anders krijg je zo'n bericht niet mijnheer...... :-)

sja :D
zo een kregen wij ook an de lijn.zegt hij je heb gewoon een illegale versie van windows en dat is het.

maar er is wat tegen te doen (dat heb ik ook al in een andere topic gezegd)maar dat is tegen de huisregels.

Het is inderdaad tegen de huisregels om uitleg te geven om windows genuine uit schakelen en inderdaad hoor je momenteel erg vaak dat ook mensen met een legaal exemplaar de melding krijgen dat men een illegale versie heeft.
Mijn advies is dan ook om (mocht men bij Microsoft moeilijk gaan doen) om even te gaan googlen om deze uit te zetten, er zijn oplossingen genoeg, ook PCM magazine (website) had onlangs hier een onderwerp over.

Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan