Melding in Excel via Vba

Status
Niet open voor verdere reacties.

felix85

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2009
Hallo, ik heb een vraag over een formule in vba.

Ik heb een formulier gemaakt en het werkt allemaal prima, wanneer ik iets invul (een klacht over een gebouw) komt het op de goede plek te staan en op de goede sheet, maar nu wil ik een melding eraan toevoegen.

Dat hij bijvoorbeeld 5 dagen nadat ik de klacht erin heb gezet, hij zegt ''is de klacht opgelost''? of wat is de status van de klacht?

Ik hoop dat iemand van jullie dit weet te doen?

Alvast bedankt, groetjes felix

Hoi Felix,

Je kan achter de kolom waar de klacht in wordt gevuld de datum van de dag waarop de melding gedaan wordt vullen.
Als je dan een controle maakt waarbij alle data die = vandaag – 5 de melding ernaast getoond wordt moet het volgens mij werken.
Je kan zelfs denken aan het wissen van de datum bij het afhandelen van de klacht waardoor alleen openstaande klachten in herinnering gebracht worden.

Groet, Karel

Hey Karel,
Alvast bedankt voor je reactie,

Het hoort zich aan zoals ik het bedoel, maar kan ik die melding ook programmeren? Zodat wanneer ik de klacht invul ik erachter kan zetten van herinner me over 5 dagen aan deze klacht? En dat dan over 5 dagen de klacht naar voren komt?

Groetjes Felix

Met voorwaardelijke opmaak kun je instellen dat alle cellen waarin een datum staat die langer geleden is dan 5 dagen een bepaalde kleur krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan