melding inkomend bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

berehap

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2005
Ik heb nu outlook ingesteld voor mijn email....maar ik zag laatst ergens bij iemand dat hij automatisch rechtsonder in beeld een melding krijgt als hij een nieuwe email heeft.
Ik heb het ook geprobeerd door even een email te sturen...maar ik krijg geen bericht.

Hoe kan ik dit instellen?

Ga in Outlook naar;

Extra-Opties-E-mailopties-Geavanceerde Emailopties-en klik dan de box aan "Een waarschuwing geven op het bureaublad...etc.

Je kunt dan nog bij "Instellingen waarschuwingen op het bureaublad"de tijd dat het bericht wordt weergegeven en de transparantie kiezen.

sorry maar ik zie verder niks met bureaublad staan enzo:

naamloos333.jpg

en onder die andere opties ook niet...of moet ik daar tog wel zijn?

berehap zei:
sorry maar ik zie verder niks met bureaublad staan enzo:

naamloos333.jpg

en onder die andere opties ook niet...of moet ik daar tog wel zijn?

klik eens op e-mail-indeling en dan de stappen verder doen,ik werk met Outlook 2003.

ik heb nu gevonden wat ik zocht en er staat een vinkje voor de melding zie plaatje hieronder: dus ik weet niet wat ik nu nog verkeerd doe:

1421.jpg

berehap zei:
ik heb nu gevonden wat ik zocht en er staat een vinkje voor de melding zie plaatje hieronder: dus ik weet niet wat ik nu nog verkeerd doe:

1421.jpg
wat heb je staan bij instellingen voor waarschuwingen op het bureaublad?

daar heb ik voor de tijd 10 seconden en doorzichtigheid 18%

Bij die instelling blijf de melding dus slechts 10 seconden in beeld en daarna verdwijnt hij. Je kunt ook nog een klein envelopje instellen dat rechtsonder op de taakbalk blijft staan, maar dat valt niet erg op.

Ik zou ook graag willen dat de melding in beeld blijft staan tot ik hem gezien heb, zoals dit in Outlook 2000 ook kon.
Dus niet slechts 10 (of max. 30) sec.
Dit blijkt in Outlook 2003 echter niet meer mogelijk te zijn.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan